Monday, January 31, 2011

Trip To Cameron Highland

Wee,,
semalam aku g jalan2 kat cameron highland...1st time la g sana...
sejuk tu sejuk jgk la...tp mmg xble lawan la ngn sejuk tym tgk wayang owhh...
setuju x?ahhaha
sejuk lg dlm pggung wayang...ahhaah...klu aku tak kena hujan semalam mesti tak sejuk....
(tambirang ney..hahah)

tapi apa-apa pun,, tak banyak gambar yang sempat aku nak tangkap..maklum la...
ikut orang jew kan..lau gn kawan2 mmg soma tmpt nk d gambar...hahah....
di sana aku rasa trademark dorg stawberri kot..sbb lau g pasar...
atau kedai tak sah klu xda benda2, souvenir mahupun buah dia,,pasti ada..ahah...
buah strawberri dia ok jgk la..gemuk2,,x mcm d kundasang,,huhuh...
tp xda la aku nak beli sgt,, bkn ny sedap pun...
strawberri jew pon..hakhak...
makan ais-krim strawberri suda...hahaha

ney la sedikit gambar yang sempat aq tangkap time berhenti mnom;;;
     
gambar bukit...ahhaha~

yang ney ladang teh


ini pula teh tarik & teh + coklat


strawberri cheesecake + donat(kuih gelang)aahah


tetiba aku rasa lapar tgk kuih kt ats ney..hhaha....
apa2 smpi sni jew la ekk...
Asslamualaikum~

3 comments:

Ms Lya Bear said...

uits!!!!!!!!!!!!! best nya!!!!!!!!!! aq mO p cna bhaw... wkakkakakak

MeYMeL said...

Meymel in the house!
muahahahahahha!
bro!! bg strawberry cheese kek tu ckit!
mumumumu..

GreenSky said...

hahaha....amik la cheese kek 2...hahah

lya...ba pegi la..hihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...