Thursday, February 3, 2011

Aktiviti kat Perak...

hari2 t'akhir aku kat Perak di isi dengan sepenuh..haha
Yela...sebelum berangkat balik ke Melaka, aku telah di bawa ke Lost World of Tambun..
tempat nie, tempat mandi sebenar nya,,,cm Sunway Lagoon atau Wonderland tuu..hoho
dengan hati yang penuh excited nak g mandi toe..telah di kecewa kn sebab xdapat nk mandi 
kat bahagian utama toe...huhu...
aku pun xtau ape dorg pggil sbb pada hari tersebut di tutup utk kerja2 penyenggelaraan dan pembersihan..huhu...
tetapi apa2 pon mandi jewla...mandi Hotspring jewla...ok la tu...drpda ndak da kn..haha..

ney main entrance dy

ney kt hotspring tu la

x banyak gmbar aku amik...sbb sibuk nk mandi jew..haha...
msok sekali rm20 bg dewasa, kanak2 aku lupa lak..haha..
tuu bg hotspring jew la...
klu nk g taman tema dy len lg..rm38..hoh..
mahal x?aha..ok la tuu kn..ehhe...
kt dalam tu ada pelbagai pilihan air panas yg korg ble pilih,,
paling rendah 38 darjah celcius(hampeh,aku xjmpe simbol dye..huhu)
paling tinggi 42 darjah celcius..panas tuu...
aq rsa ble rebus telur kot dalam air tuu..


ahha..
ok la da tiba masa ny nk balik..hoho...
klu korg g Perak, singgah2 la kat cnie...
tp jgn pegi hari selasa..sbb dorg tutup taman tema dy tuu...
utk kerja2 yang aku telah nyata kn td..hehe...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...