Thursday, February 3, 2011

Semalaman di KL Sentral..

Rabu 9:30 malam

bertolak dari stesen keretapi Ipoh..
destinasi KL sentral..
aku terlupa nk amik gambr kt dalam stesen tuu..
sbb rushing nk g mkn mlm dlu..jd aku terlupa..haha...
tp xpela...huhuh...
ini bukan la kali pertama aku naek keretapi penah la sekali dua..
tym darjah 6 kot, x ingat da...
msa tu naik keretapi dr Nilai ke Seremban...
best jgk la  naek keretapi...
selesa dan selamat jgk..hehe...

gambar dari dalam keretapi..

gambar stesen keretapi Rawang

agak lama jgk la perjalanan tuu..
tp di sebab kn keretapi  ney berhenti di stesen2 yang lain, terasa sekejap + aku tgh mamai lagi..haah
mmg terasa sekejap la da smpi KL Sentral...haha...

gambar dalam KL Sentral Tingkat 1

sesampai di KL Sentral da pkul 12:30 malam..huhu...
mau x mau, tpaksa la bermalam kat KL Sentral tuu..ehhe..
ada ramai jgk yg bmalam kt KL Sentral ney nk tggu train esok pagi lak..huhu..
tp yang x best  ny, ktorang kna halau suh kluar..oleh polis yg bertugas dkt ctu...
xkn la plak nk bmlm kt luar kot..so, atas nasihat yg di beri kn oleh pakcik teksi tym ktorg keluar tuu..
kmi pon bmalam la kt McDonald..huhu

tmpt ktorg melepak smpi ke pagi..hoho

yang x best ny dalam McD ney,, xda Plug..hoh
x ske nya..huhu..aku rsa pelik di situ, dorg nk jimat bil elektrik kot...huhuh
xdapat la nk on9, nk tgk anime pon x ble gak...
so, malam2 tersebut di isi dengan sembang2 kosong n isu2 semasa...ahha...
smpi ke pagi jgk la bercerita 2...sekali lagi masa tu bak air yang mengalir..haha...
sedar2 da kul 5pagi...
tiba masa utk sarapan pagi..hehe


2pc hotcakes (xla hot sgt pon)

big breakfast (yg xda la big mna pon..haha)

setelah selesai sarapan, kmi pon berangkat meninggal kn mcD dan KL Sentral...
destinasi kmi seterusnya Bukit Jalil dan teros ke Melaka..
dan sekarang aku telah pon berada kat dalam bilik...
sorang2..huhu...
rsany sorang jew kot kt dlm umah ney...
sbb sunyi jew..huhu..

sampi cnie jew la...perjalanan kmi..hoho..
nti kte bermalam lagi kt KL Sentral ok tak Nur AfiqahHasmie & Nurul(kawan Mida)?haha..
Assalamualaikum~

2 comments:

EiZaRaZiErYa said...

ehehehe..

▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

zie pon boleh kire bpe kali naek train~ eheheh...2 pon mase besa2 ni je~ kecik2 dulu~ xde kot~ huhu.. wink3 >_<

Mohd Izzar said...

uuu..yake..
bgos la tu..ada jgk pengalaman naik tren..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...