Thursday, February 17, 2011

Semalam.Hanya.Tinggal.Kenangan.

hari nie balik awal sikit...awal la jugak...
3.30 aku da balik da, naik bus da..hoho..
naik-naik bus tuu,
wow..kosong..aku dengan kawan aku jew yang ada dalam bus tuu..
best jugak la..tak payah nak berebut nak naek bus tersebut..heheh..
abiz part ney..haha...
saja nak bagitau jew..heeh


***********************

dua tiga hari ney, aku tak dapat nak tidur awal..
pelik sungguh..huhu..
asal nak tidur awal jew, mesti tak dapat..
bergolek-golek jew aku atas katil tuu, dengan mata yang tak nak pejam-pejam..huhu..
aku pun tak tau la kenapa tak dapat nak tidur..
tapi kalau da pukul 2 pagi..
baru la mata aku mula nak terlelap..
padahal semalam aku kurang tidur..huhuh..
jadi bila tak dapat tidur tuu,banyak benda yang di fikir kan..
makin la aku tak jadi nak tidur kan..huhu..
so, aku mesej dengan kawan aku dan menceritakan tentang keadaan aku..malangnya beliau pun merasakan apa yang saya rasa..
rasa sedih kalau da malam-malam..
plus, kalau sorang-sorang lagi kan..
nak nangis beb..hahaha...

aku fikir punya fikir,
aku mulai menyesal..terhadap perkara-perkara yang tertentu..
dan timbul satu persoalan..
kenapa semalam dan hari tak boleh sama ekk?
heran jugak la aku di situ..sapa-sapa boleh tolong jawabkan persoalan ney tak?
 tapi, sebelum tuu tengok la dlu gambar ney...




bahagia jew kan muka-muka kami dalam gambar ney..haha..
ini boleh aku describe sebagai ~best moment~ aku ar...
tak tau la bagi dorang camne kan..huhu..
tapi ini gambar dulu..
memang rapat la dulu..tapi sekarang ney, 
tak lagi..sebab rasanya masing-masing ada haluan sendiri kot..
masing-masing da bawak diri kan..huhu..
aku pun tak tau la..

"nampak tinggal kita dua jew ney tikah"

aku kemukakan soalan berikut kepada Cik Nuratikah Azhar..
petang tadi...
sunyi jew da sekarang ney tak macam hari tuu lagi...hmm..
mungkin, gambar ney akan hanya jadi kenangan kan cik Atikah?
semua ini berlaku sebab berlakunya permasalahan yang tidak dapat di elakkan dan salah satu sebabnya adalah dari silap aku sendiri..
harap cik Atikah tak marahkan saya yew?
& cik Atikah jangan la sedih-sedih..
mungkin satu hari nanti, kita dapat hangout macam dalam gambar tuu..kita doa jew la yah cik Atikah...
saya pun rindu jugak dengan mereka-mereka semua ney...
tapi apakan daya..
saya harap cik Atikah bersabar jak la..
kalau cik Atikah sunyi-sunyi..
saya ada untuk menemani..insyaallah..
tapi apa-apa pun..
harap ukhuwah persahabatan kita akan kekal..
itu la apa yang paling saya harapkan..
dan saya tahu itu juga yang cik Atikah harap kan?
cik Atikah jangan lak nangis baca entyr ney k..
nanti saya pun nangis..huhuhu..

harap yang terbaik untuk kita semua ok..heheh..
so, adakah semalam hanya tinggal kenangan?
tak boleh ka semua ney berlaku balik..macam dalam picture yang bagi aku tunjuk tuu..hmm..
aku pun tak tau la..harap ada hikmah di sebaliknya..
sekian..

"True friendship is a plant of slow growth, and must undergo and withstand the shocks of adversity before it is entitled to the appellation."
- George Washington, (as above)

"Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan 
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang telah terukir abadi

Sebagai kenangan yang terindah~"

3 comments:

yoes.zents said...

urmmm.. tak terkata..

Ms Lya Bear said...

alalallalal. cdey nya izzar.. apa kes ne???

Siti Nurmaya @ Mya Nurmieyana :) said...

skali b'kwn, slamanye b'kwn.. Insya'Allah..
jgn risau.. smuanye akn kembali pd asal ye..
doa byk2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...