Monday, March 28, 2011

How.Can.I.Forget?!

Assalamualaikum..
lama tak update blog..huhu..
sebab line wifi kat kolej sangat slow
semenjak dua menjak ney..hoho..
nak buka fb pon lama sangat..sempat aku g mandi..huhu..
stress aku..
kalau da buka fb tu lama sangat..apatah lagi kalau nak buka blog ney..haish =.="
jadi kalau da stress tu..close jew la terus..hoho..

rasanya tajuk entry kali ney takda kena mengena sangat kot dengan entry kali ney..
sebab aku tak tau nak letak tajuk apa...huhu..
kenapa aku letak?
sebab ayat tu terlintas kat fikiran aku sebelum nak tidur semalam..



****************

nak di jadikan cerita..(baru nak masuk tajuk entry ney tadi mukadimah jew..hoho)
ada la sorang membe aku ney..
ex-gf dia..kalau bertegur dengan dia atau chat dengan dia sms ke..
pasti tak kan lepas perkara yang pernah yang di buat..
apa yang dia buat??
jangan fikir bukan-bukan..
dia cuma break up jew tapi dengan menggunakan orang tengah..
kenapa dengan orang tengah..sebab dorang tak satu sekolah..
pastu, ex-gf dia..takda hand phone utk di call or sms..
dia da mtk maaf tapi masih lagi tak di maaf kan..masuk tahun ney da 4tahun..
lama tak?lama kan..haha..
kenapa ex-gf dia tak maaf kan..
sebabnya, dorang break up..
pastu, dia g couple dengan kawan ex-gf dia lak..huhu..
mesti korang anggap kawan makan kawan kan?



(ex-gf = A; kawan ex-gf = B)
tapi, apa yang dia cakap, nampak dan dengar..
si A, takdala kawan sangat pun dengan si B..
kadang-kadang dia ada dengar jugak la
si A dan kawan si A yang lain ney cakap belakang pasal si B..hurmm..
aku no comment la..
kita fikir-fikir kan jewla..
agak complicated jugak tuu..hoho..

lagipun, dia rasa bersalah jugak and rasanya da terima juga balasan nya..
sebab dia da break dengan si B tu..dan meneruskan kehidupannya seperti biasa..
tapi, dia tak pernah lupa dengan apa yang dia pernah buat..
di mana silapnya sentiasa dia ingat..
tak perlu nak di ingatkan lagi..
sebab cuma menambahkan luka di hati di jak..
itu lah apa yang di ucapkan beliau..hoho..



"what goes around comes around"

****************

aku suka ayat ini..

"hey,, tak semua yang kita mau kita dapat...hargai apa yang sudah berlalu..lepaskan apa yang telah pergi..dan teruskan apa yang perlu..tetap ada hikmah semua tuu..sakit mana pun kita terluka..biar kita senyum dalam luka.. =p"

-PEACE no HARM-


P.S.__: hmm...mungkin aku da banyak kali nyatakan ayat di atas..tapi, saya punya suka la..sebab saya suka ayat tuu..ngee~ =p



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...