Friday, March 11, 2011

Kamera.DSLR.atau.Lesen.Kereta.

5hari yang lepas..
aku telah kehilangan hand phone BlackBerry..huhu..
atas sebab kecuaian aku jugak..aku lupa nak kunci pintu bilik..adoi..
jadi dengan senang, si pencuri telah mengambil hp aku tu, kat atas meja jew aku letak..
biasa aku bawa tidur sekali..tapi, hari itu..aku tidur pukul 7 pagi kot..

tinggal kenangan (2010-2011)


lepas dari bilik membe bermain PES 2011 sampai ke subuh..huhu..
aku masuk bilik..kemas-kemas katil, terus landing...arghhhh~
kalau aku kunci, mesti tak kena curi..di sebab kan aku tak kunci pintu bilik..
hp aku and hp roomate aku pun hilang..tapi, nasib baik laptop tak kena curi gak..huhu..

laptop dalam beg jew,atas kerusi..tinggal nak angkut jew...aishh..
nak mengeluh pun benda da lepas, benda da jadi..nak buat macam mana lagi kan..sabar jewla..
jadi, cuti 4bulan nanti ingat nak kerja..
kumpul duit beli kamera dslr and nak ambil lesen..
tapi, hp hilang..so aku kena batalkan la salah satu niat aku..
samada nak beli kamera atau lesen..arghh~..



so, peringatan untuk kamu semua..kunci bilik korang kalau nak tidur yeahh..jangan jadi macam aku..
pastu, sila berkenalan dengan housemate-housemate korang..
kalau korang tak kenal agak payahla..macam aku jugak..
housemate sendiri tak kenal..

last, pastikan anda logout facebook anda..
kalau tak, nanti adalah status-status yang memalukan korang..hahah..

~end of story~
I MISS MY BB,
but 
I MISS U MORE... =p

P.S__: kamera dslr atau lesen kereta..haishh =.="..mana satu nak di dropkan ney

2 comments:

biskot_lemau said...

lesen drop dulu.....hahhahahaha....

aliah amirah said...

lesen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...