Sunday, March 13, 2011

Sekali.Aku.Dah.Kawan.Dengan.Dia,Selamanya.Dia.Tetap.Kawan.Aku !

kata mak,KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang.......
kata abah, KAWAN tu umpama bunga ros , dipandang cantik dipegang sakit.....
kata atuk, KAWAN tu seperti air, terus mengalir.....
kata nenek, KAWAN tu bak bulan, dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana ....
kate sedare, KAWAN tu mcm makanan, ka wan makan ka wan !!
kata abang, KAWAN tu seperti lembu, mengikut saje ape dikata.........
kata kakak, KAWAN tu tak ubah macam durian, bau je busuk tp sedap dimakan....
kata adik, KAWAN tu macam biskut, sekejap ade sekejap takde........



kata aku,
KAWAN tu tak kisahlah camner..

walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!



dia tetap KAWAN ....
tau tak sebab ape???
sekali aku dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan aku... itu cara aku berkawan ..!!



walaupun kita mempunyai kekasih, tapi teman tetap paling setia.
walaupun kita punyai harta yg banyak, teman tetap paling berharga.

P.S__: bagi aku KAWAN tu macam iklan Loreal, kerana dirimu begitu berharga...hahahah...

1 comment:

MeYMeL said...

hahaha! sgt suka yer line terakhir tu.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...