Tuesday, March 29, 2011

Whatever~

Assalamualaikum..
hari ney sangat la tak best..aku bad mood sangat-sangat..arghhh...



tension..nak marah jew aku rasa ney..kucing tidur dekat tangga tadi pun aku marah..haha..
takda la..gurau jew..adalak nak marah kucing sewel ke apa..huhu..
apa-apa pun..



asal jarang aku da aku nampak kucing kat Emerald Park ney..
musykil aku..biasa nya ada jew berkeliaran..


sampai-sampai bilik..aku terus buka laptop..hoho..
takda benda nak buat..huhu..
tengah mencari ketenangan diri..hurmm...
tengah dok serabut-serabut ney..



aku update status kat FB yang berbunyi begini 

"walaupun kita ada BF/GF tapi KAWAN tetap yang paling SETIA"

kenapa?
yewla..sebab lau ada BF/GF bila kita break..siapa yang ada time tu?
siapa yang bagi semangat dengan kita?
korang jawab la sendiri..hoho..
so, hargai la kawan-kawan di sekeliling korang..

lepas tu, aku terfikir satu perkara lagi..
kalau kita nak orang hormat dengan kita..
kita perlu hormat dengan orang lain dulu baru orang hormat dengan kita..
betul tak?hoho..

begitu jugak la dengan benda-benda yang lain..
kalau kita nak orang tu faham dengan kita..
kita kena faham dengan orang tu jugak..
benda ney sama jugak la macam..
kalau korang tak suka kena tipu,
jangan la tipu orang..
kalau korang tak suka dengan orang hipokrit..
jangan jadi hipokrit..
baru la namanya cakap serupa bikin...

-end of story-



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...