Sunday, May 29, 2011

Bosan~

Asslammualaikum..


tengah syok-syok online facebook..
berchat bersama teman-teman..
tetiba aku di kejutkan dengan suara mak aku..


Mak : Cuba buka Facebook si ******..
Aku : (kehairanan..cuak jugak sekali kot) haa, buat apa?
Mak : Eh, mak nak tengok la.. Menantu mak kan..
Aku : (dalam hati..OMG!).. tak payahla...


haha..
mesti tertanya-tanya kenapa aku tak bagi tengok..
padahal mak aku da bagi green light..
well, sebab nya...
si Dia (yg ****** td tu..xleh la bgtau nama..segan aku..haha)
kitorang da takda papa da..jadi tak la bagi mak aku tengok..
padahal mak aku da pernah tengok da pun...
walaupun aku ada try rujuk dia balik..
dia tak lagi dengan akun buat masa..
walaupun dia akui masih sayang & suka dengan aku..
so, its okay for me..
i have just to wait for my chance...haha..
kalau ada jodoh adala..insyaallah..


***************************************


masuk cerita utama..haha..
arghhh..bosan nya aku sekarang ney..
duduk kat rumah jew..
takda ke kerja yang nak cari aku..haha..
aku bukan nya malas nak cari kerja...
tapi, aku bangun lewat..nak tengahhari baru aku bangon..huahua..
cuti 4bulan ney kalau tak di manfaat kan betul-betul..rugi...



aku baru jew balik dari main badminton..
penat abis..lama tak main badminton..
tangan pon keras semacam jew..haha..
ney besok pagi bangon ney..
konform sakit-sakit badan...
dekat U mana aku ada masa nak pegi bersenam-senam ney..
sebab hostel kat luar..kalau kat dalam U..
boleh la aku pegi joging-joging ke...hahaha..


ok la..sekian..
nak g makan..
kalau rajin nak berblogwalking...haha..
Salam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...