Saturday, May 14, 2011

GreenSky?

Assalammualaikum w.b.t

hyee!
aku tengah bengang...arghhh...
kenapa..?
sebab blogspot ney ada masalah lak..
entry aku yang semalam hilang lak..dorang g remove...
tak tau la plak kalau dorang akan restore balik ke tak...haisshh...
jadi maaf la ekk sapa-sapa yang tekan entry "Penantian itu Suatu Penyeksaan"
memang xda la...aku dari tadi petang cek...
macam tak akan di restore balik jew..kecewa aku...huhu...



entry kali ney...aku nak bagitau apa tu GreenSky sebenarnya..haha..
sebab ada orang tanya aku apa tu dan kenapa GreenSky..
so, alkisah nya begini...
time dulu-dulu kat matrik...imbas kembali ney...haha..
kawan aku ney si haziq sebok nak suh aku cari nickname macam tu..
sebab kawan-kawan aku yang laen Adika(black meteor), Taufik(pink cool), Yuse(red sun)...ahaha..
lama aku fikir nak dapat nama GreenSky tu..haha..
ehh,, haziq ko apa ekk? aku lupa..hahah...



Green tu of course la hijau kan..
kenapa pilih Green, sebab ada orang yang aku suka..dia suka warna hijau ney..
xtau la kalau dia masih suka lagi dengan warna hijau ney..
lagipon, kan warna hijau ney warna Islam...hoho..
lepas tu, time tengah broken heart..ada satu test tu aku amik..
dia bagi warna, salah satunya Green..pastu dia suruh letak nama orang yang korang lambang kan sebagai warna tu..da letak..
keluar lak result dia...
rupanya warna hijau tu juga, melambangkan orang yang korang takkan lupa untuk seumur hidup...adei..
betul atau tak..
aku pun tak tau lagi..tapi, setakat ney betul la..aku memang tak lupakan lagi..


Sky pulak..Awan..betul kan?
kurang pasti pulak..haha..
kenapa pilih Sky..
sebab, time nak pilih tu..aku teringat time aku maen bola..ahaha..
time budak-budak ahh..maen sorang2 jew..penat, aku baring kat padang tu..
aku tengok awan..best oo..haaha...
lepas dari tu, ingatan tu bersambung pulak..tetiba kau rasa rindu...
dengan orang yang aku suka tu..
pastu, aku ada teringat lagi dengan satu mesej yang berbunyi...



" I miss you, then I look up to sky..but, I'm glad that we are still under the same sky"

begitu la lebih kurang bunyi dia..haha..aku da tak berapa nak ingat..ahaha...
ney bukan mesej dari dia tau...
dulu aku rajin hantar funny mesej and mesej-mesej yang best la..
siap ada gambar teddy bear pegang bunga ros la..
tukar-tukar dengan kawan, mesej macam tu..sekarang da tak pernah da..ahah..
tetiba rindu lak nak maen mesej macam tu..hahaah..

lepas tu, ada lagi la beberapa faktor kenapa aku letak nama GreenSky kat blog ney..hoho..
adalah kenangan-kenangan yang lepas..
tapi, kalau korang bijak..mesti korang tau kenapa kan..huhu..
apa-apa pun BARANG YANG LEPAS JANGAN DI KENANG..haha..
itu jewla untuk hari ney...esok aku nak g KOTA KINABALU..nak packing barang la..haha..
sekian...
Salam



P.S.___: Oh, kedapatan yang aku ney suka berangan...haish...siap maen sambung-sambung lagi..ahah...
Haziq: sorry arr, lupa la nickname untuk ko apa...hohoho... =')

2 comments:

aLee said...

sky tu langit..warna dy biru..
hijau hasil cmpuran kuning+biru..
greensky bg ak la,langit mu warna hijau,mustahil tuk ko capai apa yg ko mau...
isk2...haha
gurau jak bro...

Mohd Izzar Abu Bakar said...

hahhah...iyala..mna2 la alee..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...