Monday, May 23, 2011

Happy.Birthday.and.M&M??

Assalammualaikum w.b.t.


owhh...hari sabtu yang lalu..bersamaan dengan 21.5...
aku buat kejutan la nak sambut birthday si dia...
siapa si dia?
tak perlu tau la...haha..
kenapa tak guna nama si dia...saje sebab Maya asyik nak kenakan aku 
dengan cakap si dia, si dia, si dia....blablabla...hahaha...
tak dinafikan lagi beliau memang sengal...haha...
agak lama la aku rancang nak buat seminggu awal kot..
tak tau la dia terkejut ke tak aku sambut birthday tuu..hahah..
bukan apa, aku cuma nak membalas jasa baik jak..
dulu, asyik dia jew sambut birthday aku..(maklum la birthday aku time cuti sekolah...haha)
birthday dia, wish jew yang mampu aku buat..
so, cuti semester 4 bulan ney..kebetulan dia pun tengah cuti jugak..tapi bukan 4 bulan la...ahah
baru la aku dapat sambut birthday dia plak..

Cheese Cake...nyummy~~

owh...terima kasih dengan haziq jugak sebab belanja pizza..hoho..tak lupa jugak alif..
kesian korang kan kena tunggu kat pizza tu 45 minit sebab tunggu aku bawak dia g ke pizza tuu...haha..
aku respect la dengan korang..sebab pizza tu tak terusik sampai la kitorang sampai..
sanggup korang ekk tunggu..haha..terharu aku..hahaah..
and sorry to her..sebab kitorang tak nyanyi kan lagu happy birthday..haha..
malu nak nyanyi sebab ramai orang..haha..

ney jew yang mampu..haha

lepas tu, balik tuu..aku rasa macam tak da mood lak..
aku pun tak tau la nape..hahaha..
tapi, di ceria kan dengan maya n meymel..( m&m??)haaha..
best-best...merepek kat facebook dengan post wall-to-wall..hoho..

favourite aku ney, tapi mahal da sekarang..huhu

keesokan harinya pulak..hari ahad..bersamaan 22.5..
aku keluar lagi..ahah..
walaupun penat semalam tak hilang lagi..tapi, takpe..
aku gagah kan diri jugak nak turun g bandar tawau tu..
nape?
takda papa yang special..cuma turun jumpa meymel & kawan dia dens? jew pon..
teman dorang jalan-jalan di bandar tawau..haziq pon ada jugak..
next week haziq balik suda...takda la suda orang nak bawak aku jalan and teman aku jalan..haha..
bosan la suda aku time tu kan..nak tunggu dorang yang lain-lain?
taufik, alwi, yusnizam??? tunggu la kucing bertanduk...hahahah..
lepas tu, sebelum nak balik tu..kitorang singgah kat KFC dorang mau tapau..aha..


masa tunggu orang nak ambil dorang tu,
ada la satu topik perbualan tu..
nape tak ajak Maya sekali? bila Maya balik TAWAU??
aku hairan Maya??
Maya orang KL la bukan TAWAU..adeii..ahaha..
oiii, Maya?? ko baca tak ney post aku..
Meymel sangka ko orang TAWAU owhh..haha..
tapi, kalau tengok kat Facebook jak memang tak tau la..
sebab ramai sangat kawan dia orang Sabah..haha..


tapi apa-apa pun..
sampai sekarang aku tak lagi g cari kerja..aha..
malas yang teramat nak g cari kerja..
aku nak kerja cari aku..boleh ke macam tu..haha..
kalau boleh aku nak gaji Rm 700 ke atas..haha..
demand ney..haha..kalau kerja kat giant tawau ney,,berapa gaji dia ekk??
mesti tak sampai Rm 700..hoho..


apa-apa pun, aku tamat kan la entry kali ney..hoho..
Salam..


P.S.___: pertama kali, aku buat entry dulu baru aku letak tajuk..wahh... takda gambar kitorang time kat pizza tu..sebab gambar tak cantik..huhu..blur..so, malu nak tayang kat sini..haha..
lagi satu, M&M??------> I LIIKEEE..ahahhh!!



2 comments:

MeYMeL said...

HAHAHA!
Thanx lil bro tmn jln gak walaupun pnat.
ades.
len kli jgn trun lo pnat. phm gak tu if u told me.
hmmmmm.
LIKE M&M jgk.
sweet. ohoho

Mohd Izzar Abu Bakar said...

alamak..kedapatan plak...hahaha....
yalar...biar la..bukan salu dpt jalan ma
meymel..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...