Wednesday, May 11, 2011

Heppi.Holidays

Assalamualaikum...
akhirnya setelah 2jam 40minit dalam kapal terbang...sampai juga aku akhir nya ke Tawau...hoho
tak termasuk aku kena tunggu lagi kat sana..tak tau la berapa jam...adei..



seawal pukul 6 pagi..aku bangun terus jew pergi mandi...
n perkara-perkara yang patut aku buat..hoho..
bertolak dari rumah Zulhilmi dalam pukul 6.45 macam tue...
sampai jew sana jumpa dulu dengan kawan aku...sape kawan aku tu, xperlu la nak tau..haha..

pastu, teman dulu dia pergi makan kat McD untuk bersarapan...dalam pukul 8.45 pagi macam tue...
kitorang pergi la nak check-in..cari punya cari...
tak jumpa counter untuk ke Kota Kinabalu...
rupanya sekarang dorang buat system baru...dorang nak galakkan supaya penumpang guna
self-check in...jadi nanti pergi jew mana-mana kaunter domestic untuk masuk kan beg jew..
aku dan kawan aku terlepas flight pukul 9.30a.m tuu...



aku rasa macam nak mencarut jew time tue...
call parents aku yang aku terlepas flight time tu..huhu..
tapi, alhamdulillah...kitorang dapat jugak la balik ke tawau...
beli tiket baru on the spot.. RM400++
banyak nya duit melayang...huhu...

kepada kawan aku tadi...terima kasih sebab belanja air sprite and kentang McD tadi..hoho..
kepada semua budak-budak BITM..
Happy Holidays semua...hohoho..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...