Friday, May 6, 2011

Last.Day

Assalamualaikum...
alhamdulillah..akhirnya abis da exam aku untuk sem ini..hoho..
tak bole nak bahagia sangat sebab paper last tuu..aku rasa macam tak tau apa-apa jew..
harap-harap masih bole score la..huhu..dan harap tak mencacatkan pointer aku untuk sem ney..huhuu..


balik tu, abis jew aku buat benda-benda yang patut..
aku tros jew pengsan..haha..tak dapat nak tahan da..mengantuk sangat..
semalaman tak tidor...hoho..


aku bangon-bangoon jew dari tido rasa macam sunyi semacam jew...
aku tengok room-mate aku da takda da...orang-orang kat rumah ney pon da xda...
tinggal aku sorang jew..patot la sunyi..adei...





hari ney mungkin and esok adalah last day aku kat melaka...
kalau xda papa halangan esok tengahari aku gerak g putrajaya...stay kat rumah member aku dulu..pastu, hari rabu baru balek tawau..
xda duit aku nak stay kat hostel ney lama-lama...hoho..
cuti sem ney agak best jgk la..sebab panjang sangat..
dapat aku puasa penuh kat kampung halaman..kali terakhir puasa penuh kat kampung halaman sebelum masok matrik...lama jugak tuu..hoho..
then, terfikir nak cari kerja part time nak tambah income untuk sem depan lak..hoho..
banyak nya aktiviti yang nak di lakukan ney...xsabar plak nak balik..hahha..
tapi, apa-apa pun daripada aku lebih banyak berangan baik aku g packing barang dulu..haha..
ok..sekian...
Salam~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...