Thursday, May 12, 2011

Penantian.itu.suatu.Penyeksaan

Assalammualaikum w.b.t...
hari ney...hari pertama kat rumah...haha..
aku pergi jalan-jalan petang tadi..jalan-jalan la sangat..hoho..
pegi beli baju jersi jew..lepas tu aku g kedai abc lak..
dengan sapa, dengan orang yang pernah aku sayang 
& sekarang masih lagi aku sayang..haha
ohh, tak lupa jugak..kawan dia sorang..tak tau sape nama dia..abang angkat dia..
itu yang dia pernah bagitau la..
terasa terpinggir..haha..sebab aku tak dapat nak masuk dalam perbualan mereka..
sebab dorang satu sekolah dulu dan aku tak..tapi, takpela...aku lebih suka untuk mendiamkan diri..



lama jugak la kitorang kat situ..duduk borak-borak..gelak-gelak..hoho..
dekat jam 6 dia ajak g jalan-jalan kat highway..
tapi, aku nak balik..sebab hari da nak malam..and maghrib lagi..nanti mak aku marah...haha
jadi aku pun tinggal kan la mereka berdua...
jalan-jalan nak ke stesen bus tu, terjumpa lak dengan member sekolah rendah dulu..
cerita-cerita sekejap...then, aku pun blah la..haha..



dalam bus, aku terfikir..
aku jeles ke? damn.. =.="
aku pun tak tau la...aku tak tau perasaan aku time tu..
nak rasa jeles pon tak..aku cuma rasa sedih jew..sedih kenapa??
aku pun tak tau jugak.adeii..
tapi, biar kan jewla perasaan tuu..hoho..
malas aku nak layan...
biarlah aku tunggu dia jew..sebab aku rasa best..haha
kalau ada jodoh, ada la...
kalau tak da pasrah jew la aku kan..haha..
tak dapat nak buat apa-apa jugak...hoho..

ok lah...sampai sini sak la..hoho..
sekian...
Salam...




P.S.___: Highway di Tawau ndak sama dengan Highway di Semenanjung..jangan fikir kitorang gila lak sebab nak jalan-jalan kat highway...hahah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...