Saturday, May 7, 2011

Saya.Mintak.Maaf

Assalamualaikum...
da abis exam ney rajin lak aku update blog..hahah...
ney jew la peneman yang ada time aku tengah sunyi-sunyi..hoho..


ok..masuk kepada topik post kali ney..
saya mintak maaf kepada semua..samada mengenali diri ini..
ataupun tidak..
skema lak...aish...tak suka...
aku mintak maaf lah kalau kamu semua terlibat dalam masalah aku ini..
masalah apa? kalau tak tau..buat tau-tau la..haha..xkuasa aku nak nyatakan dekat sini..
nanti orang cakap aku poyo lak..huhu..






1st aku nak
mintak maaf dengan orang yang terlibat secara langsung dengan aku..
and terima kasih sebab lepaskan aku..walaupun maaf tu, mungkin belum lagi..
macam orang selalu cakap..time will heal a wound.. macam tu la kot...
so, kita tunggu masa jak la...hehe..


2nd yang tak terlibat secara tak langsung lak..
aku nak cakap mintak maaf gak..and terima kasih...
mintak maaf sebab salu jew cerita masalah dengan korang kan..pastu, suruh korang rahsiakan pulak..
kesian korang..huhu...
terima kasih sebab dengar masalah aku and tak bosan dengan masalah aku tuu..
and terima kasih sebab tak bosan dengar aku menyesal...memang aku sayang kamu...LOVE U SO MUCH..
hahaha...


3rd orang yang mungkin jadi haters aku...
kalau ada la..huhu..
mintak maaf jugak la ekk...aku cuma harap korang faham jewla..aku pun tak tau nak bagi sebab kenapa aku mintak maaf...adei..
kalau korang taknak faham pon xpela..
itu korang punya pasal la kan...uhu...macam la korang kesah sangat pasal aku kan..heheh..


rasanya itu jew kot...
ok la...sekian...
Salam..






P.S.__: " Aku tak kesah kalau aku tak bahagia yang penting orang di sekeliling aku bahagia, aku pun jadi bahagia juga.. :') "


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...