Wednesday, May 18, 2011

Trip.To.Kota.Kinabalu~~

Assalammualaikum w.b.t

hurm...sabtu yang lalu aku g ke KK ikut jalan darat..of course la dengan family aku...
9jam baru la sampai ke KK..biasanya 8jam da boleh sampai..
tapi, mungkin di sebabkan jalan yang tak berapa nak elok..
di tambah lagi kawasan yang berkabus kat kawasan selepas Kundasang tu..hoho..
agak susah nak tengok apa yang ada di depan...hoho..so, elakkan la jalan pada waktu malam kat situ..
tapi, apa-apa pun kitorang sampai dengan selamat nya..
kitorang tinggal  kat rumah kakak sepupu..jimat kos & dekat jugak dengan UMS..hoho..
adik aku dapat tawaran asasi sains kat UMS tuu..
yang pelik nya...tak da bayar apa-apa pun..dan dapat elaun RM2000..hoho..
best giler..haha..

kali terakhir aku g KK yang abis dari matrik tu jewla...hoho...
tapi, kali ney berpeluang g pantai Tanjung Aru..
cantik jugak la pemandangan dia kat situ...
ramai orang jugak..hoho..

hari selasa cadang nak balik awal pagi pukul 8pagi la camtu..
supaya kitorang tak sampai malam kat Tawau..tapi,
kita hanya mampu merancang kan..
malam hari Isnin tu, kakak sepupu aku di bawa ke hospital..
sebab rasa sakit-sakit perut..hoho..
suami dia yang bawak ke hospital..esok pagi, baru suami dia balik..
bagi tau yang dia da selamat melahirkan anak dia yang kedua...rancangan nak balik pukul 8pagi..tak jadi..
nak g melawat dia tengahari tapi masih tak boleh di lawat..adalah sebab-sebab klinikal..aha..
dapat tengok gambar baby dia jew..baby perempuan...
tengahari tu baru la kitorang balik...
tapi, kali ney perjalanan balik ke Tawau lagi lama...huhu...
mungkin sebab banyak berhenti,,
so, dari KK 1.30p.m sampai Tawau 12.30a.m.
hari yang memenat kan..adei..walau pun keja aku tidor jew pon dalam kereta tu,...haha...
ok la...salam...

erm, Pulau Manukan kot..aha..xpasti..

 wah,, dasat..ney aku zoom-in...ble nampak orang..hoho







P.S.___: sedikit gambar yang aku ambil di Pantai Tanjung Aru..menggunakan Panasonic SDR-H20.. apa itu Panasonic SDR-H20..? bahasa kasar video cam la...aha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...