Monday, June 27, 2011

Back to Old School

Assalammualaikum..

entry untuk hari ini..hoho..
sebenarnya..aku baru balik dari..
sekolah lama aku...sekolah menengah aku dulu..
nak pergi ambil sijil SPM..
yang da 3 tahun kat sana..haha..
sekali la jugak nak jumpa dengan cikgu aku..
cikgu yang in-charge time aku masuk PUM..haaa..
korang tau tak apa tu...nama panjangnya..
Program Usahawan Muda..hoho..

cikgu tu jewla yang sporting..haha..
lagi pun cikgu tu, mengajar petang kan..
nak pergi pagi..aku ney dala payah nak bangun pagi..haha..
apa? nak tengok gambar sekolah aku..
sorry la..handphone low battery time kat sana..
jadi tak dapat la nak amik gambar..haha..
(macam la ada orang nak tengok..haha)

tapi sebab aku baek..
jadi aku pun bagi jugak la kamu tengok..
aku search google jew..senang..haha

lencana sekolah...amik kat wikipedia..haha

gambar dari pintu utama..wikipedia jugak...hoho

daripada aku duduk rumah..sorang-sorang..
baek aku gi merayau kan..jadi tadi,
aku pun drive la kereta (auto jew pon)..tanpa
pengetahuan mak & abah aku...haha..
sempat la..berjumpa dengan beberapa orang cikgu..
banyak cikgu baru..
tapi, masih lagi sporting..terutama yang dekat pejabat tu..haha..

yang lawak tu..ada la cikgu dari
semenanjung..kawan aku ada cakap "ketek"..
dia tak faham...
maksud "ketek" tu, lastik pon boleh..tekan pon boleh..
ikut penggunaan ayat la..
contohnya "cuba ko ketek dulu suis kipas tu.."
waa..aku boleh jadi cikgu...hahah...

tadaa...ini lah sijil SPM aku..iyew, aku tau..aku takda la pandai sangat..


yang gambar atas ney...sijil GCE Ordinary Level..
maksud nya..sijil yang di iktiraf oleh University of Cambridge..
dia cek paper bahasa Inggeris..kat sijil SPM..aku dapat 4B..
kalau dorang plak yang cek...dapat SEVEN iaitu D..hahaha..
gila failed aku bahasa Inggeris..

okayla..itu jew la..
nak sambung..
challenge Day 14 plak..hoho..

Salam^^

11 comments:

amnie azmira said...

not bad result spm..^_^
orang sabah ghupenya..

sabella mohamad said...

okay la tu result !
hoho

Amiirah-Cassan said...

zar !! SPM aku buruk dowh dari ko , miakaka , fizik nda kredit , tapi once masuk matrik , niat mo balas dendam sama SPM , alhamdulillah , berjaya ! hehe

ui ~ aku teda pon sijil GCE tuh , B3 jak aku dpt GCE aku , miakaka , maka bangga2 kunu terer spm , jelek ~ kekeke

Mohd Izzar said...

amnie azmira: not bad ke?huhuh^^..
yup orang sabah ba..heheh..

sabella mohamad: uu..yalar..okay jgk..sederhana..hehe^^

Amiirah-Cassan: uik...yaka?haha..
bagos la klu gtu..aku matrik pon besa2 jak..haha

ieyza afieyna said...

ala baru teringat sijil spm pun xamik2 agy.. hee

Mohd Izzar said...

amik la cepat2...nak mintak keja..kena ada sijil spm tu

echaRierie said...

waahh..baru amik sijil spm slps 3 thn..hebat..haha..

eh..ok bha result tue.. :D

foll0w ana.. ;) said...

chemistry aku kalah gan kau.. its ok. haha...a btw tahniah. aku pon baru je amek sijil spm aq 3 hr yg lps.. :)

Mohd Izzar said...

echaRierie :hahah..sengaja di kasi lama..hahaha!

foll0w ana.. ;): itu dari tingkatan 4 ndk penah dpt B..C jak..hahah^^

Amiirah-Cassan said...

wakaka , itu laa , naa , matrik la ajar aku cemana mo study , lau teda matrik , masi noob2 juga kali , wakaka

Mohd Izzar said...

Amiirah-Cassan : ahhaha..bagos la ba klu gtu..mkin pandai la ko klu gtuu..heeh^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...