Thursday, June 23, 2011

Bebelan pukul 1:00 A.M.

Assalammualaikum..

Selamat pagi..heeh^^
aku baru lepas mandi..haha..
bukan tak mandi langsung tadi petang,
cuma baru balik maen futsal tadi..
mandi, time-time ribut lagi..
memang menggigil la aku kesejukan..haha..
tapi, sekarang tak la..ok da..da rasa panas sikit..

maen futsal tadi ok la jugak..
aku berjaya mencederakan diri..haha..
gila ganas dorang maen, ingat aku ney robot ke..
tak tau rasa sakit..maen rembat jew bola tu..
tak da belas kasihan langsung dengan aku..adei..
aku tau la aku hebat keeper..hahahahaa..(giler bongkak)

aku tengah tension ney..
tak tau la apa yang tak kena dengan blogspot ney..
tak ble aku nak upload gambar..arhh...
sakit hati tol..
korang ada masalah macam tu jugak ke?
takkan la dorang ban aku dari upload gambar?
harap-harap tak la..
itu jew la nak bagi tau..

P.S.___: masih tak boleh lagi...arghhh..kejam... da la..nak jadi kucing jap kat dapor..sekian~~

6 comments:

aiNa yaZiD said...

sabar2..sama la kita. x boleh nak upload gambar.

Apeach Blogspot said...

prob aq pula,fanpage fb ndak kluar..huhu

ChentaEty said...

yes..same like me..x bleh upload gmbr jgk..hehe...:)anyway,i dha follow you..:)

Mohd Izzar said...

hohoho.da ok da...
da bole da upload gambar...

amir aizat said...

haha dah boleh dah kann

cik aisha said...

da lama xupload.copy paste URL je.bapak pemalas skang nak edit2 pic.ngeee....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...