Monday, June 27, 2011

Day 13 : Something that puts a smile on your face no matter what.

Assalammualaikum..

First of all..
I wanna say.. I'm sorry..huhu..
busy aku hari ney..
kachewa ney..unique visitor hari ney tak sampai 100..
arghhh...sedih-sedih..sobsob T_____T

okay..masok topik entry ney plak..
Something that puts a smile on my face no matter what..

my answer is......
my friends....hahahaha..
sebab, aku ada kawan yang gila-gila...
memang syok la..kalau dengan dorang semua tu..
ketawa jak..haha..
tambah-tambah lagi..
bercerita time sekolah menengah dulu..
mengutuk orang..<----- jangan tiru aksi ini..hahaha!



kalau aku ada masalah pun..
ada jugak kawan yang sudi mendengar..
bagi aku semangat..
bagi kata-kata semangat..
cuba bagi aku gembira..

untungkan aku ada kawan macam tu..hehehe^^
kamu adaka?
mesti la ada jugak kan..
kalau ada bagos la..
jaga dorang baik-baik..haha..

********************************************

ini entry selingan..hahaha..
malas nak buat dua entry..jadi aku gabungkan menjadi satu..hoho..
berita baik untuk aku..yeahh!
walaupun kamu tak mau tau..
aku mau bagitau jugak..

yang nokia tu la handphone lama aku..hohoh..

sekadar berkongsi kegembiraan..haha..
hari ney, handphone lama aku..
Abah aku da betulkan..(ok fine, abah aku hantar kat kedai suruh betulkan..)
handphone lama..
so, ada jugak la..kenangan lama dalam
handphone tu..hanya mampu tersenyum..
lalu ku delete kan saja semua tu
sebab, aku tak nak hidup di dunia silam..
hidup harus diteruskan..
apa yang telah berlalu..menjadi sejarah hidup kita..
walaupun, kadang-kadang..
memori itu terimbas di dalam kotak fikiran..

Selamat Malam..
Salam^^


P.S.___: tak menarik lak entry kali ney...=.=" tak da idea aku hari ney..

7 comments:

echaRierie said...

i got the same prob..selalu igt dulo2 punya cerita..adehh..haha..

eh..sy pn ada kwn yg best dan 1 kepala jgk tp semuanya jauh..sedih la jgk..haha..

Mohd Izzar said...

hahah..kita serupa..&^^
ba cari lagi yg dekat2...hoho

cik aisha said...

yup kwn2 amat pnting,witout kwn bosan gile la idup ni...:)

erm...masih xmampu delete sume kenangan lame..;(

tieykah said...

HAHAHA.sekolah dlu gua pkai nokia 3310.

da rosak~da arwah da.gua belah dia nak buat bom

syarifahsidrus said...

persahabatan tu indah kan andai bertemu dan berpisah kerana illahi

Green Apple said...

x de kwn... x best lah..
sunyi dok sorang2...

Mohd Izzar said...

cik aisha: takpe2...slow2..nti lupa la tu...^^

tieykah: uu...wa time sekolah guna nokia 2600..masih ada smpi skrg..haha..tapi, bateri da kong la..

syarifahidrus: insyaallah..

Green Apple: yup..btol2..tak mampu kita nak hidup sorang2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...