Monday, June 27, 2011

Day 14 : What are you afraid of?

Assalammualaikum..

Day 14 challenge..
Inilah paling susah aku rasa..haaha..
aku tengah fikir ney..
aku takot apa ekk..

takot gelap..tak jugak..
takot dengan kucing tak jugak..
takot dengan haiwan-haiwan reptilia..ular, buaya dan sewaktu dengannya pun tak jugak..



kadang-kadang takot jugak dengan..
alam mistik ney..haha..hantu..
walaupun, takda lagi pengalaman..
bertemu janji dengan beliau..kalau boleh..
taknak la..hahaha..
setakat dengar cerita tu..okay jugak la..
kalau jumpa..mau pengsan kali aku..haha..
boleh ka kalau aku cerita hantu sini??hahah..
ada yang ndak tidur malam kali ..
kalau ndak pun..berteriak-teriak suda kali ney..hahah..

kalau masuk scope agama..
yah, of course la..aku takut dengan Maha Pencipta..
aku takut mati..sebab kita tak tau bila ajal kita datang..
takut belum cukup lagi amalan kita di dunia ney kan..



owh..aku ingat..
dulu-dulu..aku takut..
aku takut kalau Abah aku marah..hahaha..
seriously, Abah aku garang dulu..
semakin aku da dewasa ney..beliau da semakin sporting dengan aku..hehe..
kalau time aku kecik-kecik..
tali pinggang selalu hinggap kat mana-mana bahagian badan aku..haha..
sebab aku nakal..haha..kadang-kadang kena dengan hanger..
tapi, ada satu kes tu..kena lampu saluh beb..haha..
tapi, Mak aku la yang pukul bukan Abah aku..
alhamdulillah..aku masih ok lagi..
tak salah kan Abah aku..sebab itu cara dia mengajar aku..
apa-apa pun aku tetap sayang Abah aku..
sayangi la Abah dan Mak korang..hehe
Peace yaww~~^^

Salam


P.S.___: Google Chrome suckkss..booo..merajuk dengan Google Chrome..hahah~

9 comments:

echaRierie said...

parents mrh utk kasi kita jd baik nt bsr..hehe..

Mohd Izzar said...

hoho..yalar..betul tu..^^

Liyana Zahim said...

Abh sy jugek grg dedulu.. Dan skrg masih lg.. Hahaha~

foll0w ana.. ;) said...

haha.. ayah aku ta pena pukul aku... aku anak manje.. tu yg jd degil uh.. tp degil aq tade lah sampai memalukan kluarge.. yg ajin pkui..umi aq ja.. haha.... :D aku ase ko takot..dunia da nak kiamat kot.. same2lah muhasabah diri..kih3x.. errrr..seram lak..ta tido mlm aq..bile igt dunia nak kiamat.hurm..

Mohd Izzar said...

Liyana Zahim: uuu..ok..hati2 la klu gtuu..hehe^^

foll0w ana.. ;): hehe..bagos la klu mcm tu..tp, jarang la jgk klu anak pmpuan kena pkul gna tali pinggan..huhu.. owh..ok..terima kasih sebab mengingatkan..^^

Amiirah-Cassan said...

lagi suka gelap , sebab bole hilang migrain , kekeke

Mohd Izzar said...

oo..iyakan..betol jugak tu..
aku sokong ko mira..haha.,
aku pn ada migrain jgkk..eehe

amir aizat said...

yes gang la ngn saya takut jugak,hahah

Mohd Izzar said...

owh..yeke? bole2..jom gang..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...