Tuesday, June 28, 2011

Day 15 : Describe where you live.

Assalammualaikum..

Yeahhhh!
Challenge hari terakhir..hoho..
bahagia nya..hehe..

aku tinggal di Tawau, Sabah..
Batu 3, Jalan Apas..haha..macam mau kasi alamat pulak..
tapi, lagi popular dengan panggilan Bentol..
sebut jak Bentol, orang Tawau tau tu la di mana..

kalau lebih spesifik..
aku tinggal di Flat Guru SK Taman Tawau..
Abah Guru Besar, tapi..bukan di sekolah tempat aku tinggal ney..
Mak cuma suri rumah sepenuh masa..

gambar di atas ney..
kebakaran yang berlaku pada tahun 2009..
kalau aku tak silap..tapi ini kat kampung sebelah..
terkena jugak la bangunan sekolah tu..
aku tak tau sangat pasal peristiwa ney..
sebab, kat Matrik time tu..

ini pulak gambar dari depan..hoho..
rumah aku tingkat satu..
so, tak penat jugak nak naik tangga..
da tinggal kat sini since 1997 sampai la sekarang ini..
dari umur 6 tahun sampai la sekarang ney 20 tahun..
lama tak? mungkin akan terus tinggal kat sini..
sampai la Abah aku pencen..ada 5tahun lagi..
Insyaallah..


cantik plak..
gambar yang kat atas ney...hoho..
okla..
itu jewla..hoho..

sekian,
Salam^^

15 comments:

echaRierie said...

anak guru besar rupanya..hehe..

Amiirah Cassan said...

oo , tinggal sana rupanya ko , raya p rumah arr ^_____^ hehe

Mohd Izzar said...

echaRierie: haha..yalar..^^

Amiirah Cassan: iyaa..ba, bole ba...hehe..

foll0w ana.. ;) said...

wah..bes.. bole bawak aq g tawau ta?? jenjalan.. :p

Mohd Izzar said...

foll0w ana.. ;): bole jew..dtg la sini..haha^^

AinsHa=( said...

wuahaha... tawau mari ye, oversea nun... hebat!

Mohd Izzar said...

oversea?
over the sea ada la..hohoho

AinsHa=( said...

ok, fine! above the sea.. haha...

yoes.zents said...

haha- apesal la rase sob.. sob ... plak baca entry yg ni.. haha- sbb apa rupanya aku pon dah besar..mcm koe gak.. adei.. bila sebut tahun ingat plak zaman kanak2..

foll0w ana.. ;) said...

hurm..jemputla.. ana :p

missh chiorika said...

woaa . bestnya . nanti bole bawak missh la p sana ;)

amir aizat said...

ceh ad nme popular lagi eh,hehe

Mohd Izzar said...

AinsHa=( : ahahah..ok..ble di terima..

yoes.zents : ba jgn sedih2..huhu

foll0w ana.. ;) : jemput? xdtg lg..cmne nk jemput..haha

missh chiorika : orait..bole jew..

amir aizat : harus la..^^

cik aisha said...

kasi almt penuh,raya bolh pg.huhuu..tp sabah...jauhnye...;p

Mohd Izzar said...

xnk la..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...