Saturday, June 18, 2011

Day 5 : The most amazing thing that ever happened to me?

Assalammualaikum..

the most amazing thing that ever happened to me..hmm..
aku pun tak tau jugak apa..haha..
no idea...huhu..
yang aku tau..
aku ada amazing friends..hoho..
kawan-kawan yang agak gila-gila..hoho..

zaman di matrikulasi


lepas tu, dapat masuk ke matrikulasi lagi..
hebat jugak..sebab banyak kawan satu kelas dapat masuk kat situ..
tak termasuk lagi, bekas sekolah yang sama..
satu sekolah lagi la..haha..
memang seronok ahh..hoho..
tak terasa sangat kat tempat orang..haha

dengan keputusan yang tak seberapa tu..
aku dapat masuk ke UTeM..
tempat yang nak sangat aku pegi..
ada sebab kenapa aku nak pegi..
tapi, takpela..cerita lama..hoho..

geng course-mate aku BITM

kat Melaka tu, aku dapat jugak kawan-kawan yang amazing jugak..hoho..
yang gila-gila..sporting..haha..
satu course tu, semua satu kepala..
memang best la..bila kita dapat kawan macam tu kan..hoho..
itu jak la..
aku takda benda nak cerita sangat..haha..

Sekian
Salam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...