Tuesday, June 21, 2011

Day 8 : If you could change about yourself, what would it be?

Assalammualaikum..

wah, baru masuk hari ke-8?
rasa macam da lama aku buat benda ney..hahah..
ok la apa-apa pun..menjawab challenge kat atas tu..
aku nak ubah masa silam aku..boleh tak?haha..
sebab, kat diri aku ney..da cukup sempurna da..
bukan nak bongkak apa..tapi, aku ada deria penglihatan
deria merasa, mendengar dan macam-macam lagi la deria..
sempurna sebagai seorang manusia..takda benda aku nak ubah..^^



cuma aku nak ubah masa silam aku jew..
terutama sekali, nak ubah di mana aku buat silap..
dan adalah kenangan-kenangan yang tertentu..
aku nak lupakan jew semua tu..tak nak ingat balik..haha
rasa-rasa macam nak kena amnesia jew..haha..ok, bergurau jew..huhu..



nak tak nak..
kita kena hadapi jugak kan benda tu..
silap kita dulu..
mungkin dengan cara tu..
kita dapat mematangkan diri..
dan mendewasakan kita..haha..

bha, ok la...
sebenarnya aku nak buat pendek jew..
da jadi panjang lak aku merepek ney..haishh =.="
Sekian..
Salam..



P.S.___: sangat boring...home alone lagi hari ini..

14 comments:

missh chiorika said...

yup betol ! nak ke xnk kt mesti kne buat !

cik aisha said...

berubah utk menjadi yg terbaek kot...huhuu

Mohd Izzar said...

owh..okay..hoho..

tieykah said...

saya tak nak rabun:)

Mohd Izzar said...

jaga la mata baik2..^^

echaRierie said...

haha..kalau ko dpt ubh ms silam ko let me know ok..sa pn mau jgk..hehe..

apapun..truskan hdup utk hari ni dn jgn ulangi kesilapan yg sm lg..InsyaAllah.. :)

Amiirah-Cassan said...

uish, lau cerita pasal ubah2 ni, byk mo saya ubah tau . hehehe

Korang BACA ni, DOTA vs Awek

Mohd Izzar said...

hahah...okay...
tgh meneruskan kehidupan la ney...hehe

syarifahsidrus said...

berubah kearah kebaikan, tu yang terbaik tu :)

Mohd Izzar said...

terima kasih..saya akn berusaha..untk berubah ke arah kebaikan..hehe^^

b a m b a m ' s said...

kalau boleh reverse best kannn!! hehehe.. tp kita kena pijak dunia nyata.. mana boleh.. so pk lar apa kita nk buat in future..at least kita tak terkenang balik.. :P

Mohd Izzar said...

hahah..iyew..tau xpe..
best kalau ble reverse masa..huhu..
laen kali klu nk buat keputusan kena fikir masak2 lak..hoho

fiQ'Ra said...

salam..fiqra berbesar hati mnjemput awk join contest fiqra ;) tq yea


http://fiqracake.blogspot.com/2011/06/contest-saya-suka-berimaginasi.html

amir aizat said...

saya nak jadi seorang cikgu yg pemalu sgt2,haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...