Monday, June 20, 2011

Laporan untuk hari ini.

Assalammualaikum..

Misi hari ney..tercapai jugak la..haha..
pasal misi aku nak cari kerjakan..
tapi, kerja jew takda..hhaah..
bukannya takda..ada, kerja jadi promoter
kat Ogawa..tapi, kena transfer ke Kota Kinabalu..
Pengangkutan dan Penginapan dia sediakan..
aku rasa ok jugak la..haha..
mula-mula nak pegi..tapi, mana ada duit nak makan..
kalau makan dia sediakan..memang aku pegi..ahah
mak and abah aku pun tak benarkan jugak..haha..
sebab da banyak abis duit untuk adik aku and abang aku..
so, tak dapat la aku nak kerja..
tunggu call dari bos Stesen minyak Shell jew la tadi tu..
kalau-kalau ada kerja kosong kat situ..haha..



hari ini berakhir dengan kecewa nya..hukhuk..
malas la nak fikir mungkin aku patut duduk rumah jew la..haha..
3 bulan lagi cuti...warghhhh~~~
lambatnya...


P.S.___: frust...hahahaha..

10 comments:

tieykah said...

Cuti sangat lama +_____________+

niena shopping2u said...

lamanya cuti 3bulan..sangat2 serunuk

echaRierie said...

punya lama cuti ko..
hehe..bha misi kasi nek brt bdn la apa lg..haha

Mohd Izzar said...

hahahah..yalar..
tau xpe..penat tgu abis cuti..
tak nak la naek kn berat badan..haha

b a m b a m ' s said...

lamanyaaaaaaaaaaaaaaaaaa dia cuti.. =.=!

Mohd Izzar said...

jeles ke?hahahah

amir aizat said...

lah asal parents xbg kje kat ogawa tuh?huhu

CikTed EyLa said...

cuty lama2 pom memboringkan mcm saia...uwaa...

Mohd Izzar said...

amir aizat: sebab nak kena merantau lagi g tempat org lagi..hoho..

cikted eyla: haha..iyew..mmg boring jgk ney..huhu

kiwi said...

best la cuti. tapi lame2 sgt pun boring gak. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...