Friday, June 3, 2011

Pagi.Di.Kota.Kinabalu

Assalammualaikum..


yeahh..pagi di kota kinabalu..
of coz aku bangun and pegi mandi dulu kan..haha..
sebelum nak pegi ke UMS ambil adik aku kat sana..
aku beserta family..
pergi bersarapan di kedai PETE'S CORNER..area-area ASIA CITY..
apa yang special dekat situ..adalah..
mereka menyediakan..makanan WESTERN..
takdala WESTERN sangat pun..
sebab ada jugak nasi kat dalam menu dia..tapi, tak banyak la..hoho..


pilihan aku..
SANDWICH TUNA FISH with FRIES
minuman lak HOT CHOCOLATE..hahaha..
best woo..
sedapp..I LIKE..hahah
lepas dari sarapan tu..
agak-agak pukul 10..
kitorang gerak la ke UMS..hoho.






ok...fine...
UMS memang sangat BESARRR....haha..
besar dari UTeM, universiti aku..
tempat kolej kediaman pon besar jugak..
nama kolej kediaman C..mesti kita akan fikir..
satu kolej yang tinggi and besar..serta bertingkat-tingkat..
tapi, sebenar nya tak..haha..
nama tempat tu jew.. kolej kediaman C..masuk dalam tu,
di panggil lagi kampung C beserta dengan blok-blok bangunan 3 tingkat agak nya..
dengan label Blok A, Kampung C, Kolej Kediaman C..lol..
(aku tak pasti kalau korang paham apa yang aku cuba sampaikan ney..)






abang aku cakap..
UMS antara universiti tercantik di ASIA TENGGARA okay..
ASIA TENGGARA..bukan MALAYSIA..hahah..
tapi, aku pegi tadi..boleh la..cantik jugak..
tapi, bangunan dia da tak cantik..haha..
da terkupas-kupas cat dia...hooh..


dari UMS kitorang direct ke rumah kakak sepupu aku..
nak tengok bayi dia...sebab hari tu kan..
tak sempat nak tengok..hoho..
lena jew dia tidor..walaupun mak aku kacau-kacau dia..haha..
tak da gambar untuk baby tu..sebab aku guna handphone cikai jew..huhuh..


lepas dari tu..cari hotel baru nak stay..
sebab hotel yang sebelum ney..
tak berapa nak selesa tempat dia..hoho..
and sekarang kat hotel baru lak..
lebih selesa..haha..
ok la..sampai sini jewla..
nak berehat lak..
malam nanti nak gi jalan-jalan lak...
tengok wayang mungkin..


P.S. ___ : Networked Blog aku tak berfungsi...arghhh...damn =.="
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...