Thursday, July 14, 2011

The 3 hundred.

Assalammualaikum..

[Auto-Post]
Selamat pagi..
semua sihat?
harap-harap...semua sihat..
dan takda yang sakit-sakit..
kalau ada sakit..
aku doakan supaya cepat sembuh hendaknya..
Amin..

sangat gembira..
sebab, video aku da upload ke Youtube..hoyeah..
tapi, masih amateur lagi..dalam dunia editing video ney..
alhamdulillah..permulaan yang baik aku rasa..
sebab, itu adalah first-step aku..
jadi..harap, langkah-langkah yang seterusnya..
akan menjadi lagi baik la hendaknya..

apa yang di maksudkan dengan tajuk di atas..
The 3 hundred..
yes, mungkin ada yang sudah dapat bayangan di situ..

inilah yang aku cuba maksudkan tu..hoyeah..
da 300 da pengikut aku..
itu lagi membuatkan aku gembira..
paling best, tengah-tengah malam..
sebab, dapat berkenalan dengan blogger lain..
serta dapat mengeratkan silaturrahim antara blogger..

sebabkan aku takda idea lagi nak buat cerita pasal apa..
jadi aku nak promote follower yang ke 300 tu..

sila klik banner ney untuk terjah blog beliau..

ok..
itu jewla kot..
tak da benda nak di merepek kan lagi..
hahah..
so, 
sekian..
Salam..^^

4 comments:

Lalalilillulu said...

nak tgk video ko....cmne?

echaRierie said...

video plz..haha..

wah..congrats ! :)

syarifahsidrus said...

wah,tahniah!cantik blog~~~

Mohd Izzar said...

Lalalilillulu: tgok entry yg di atas..haha..my first video on youtube..

echaRierie: da tgk kn?

syarifahsidrus: wah, terima kasih^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...