Thursday, July 21, 2011

Bangun Pagi.

Assalammualaikum..

tak tau nak update blog pasal apa..
jadi tadi, update pasal berita jewla..
harap korang suka..haha..

oh, iya..
aku bangun pagi hari ini..
jangan la terkejut pulak..
tetiba tengok ada aku mengucapkan..
"selamat pagi" kat shoutbox korang..
tau la..dulu kala, da tengahari baru bangun..haha..


sekarang tengah berusaha untuk menjadi morning person..hoyeahh!
tak nak da tidur lewat..bangun lewat..sekarang..
semua nak awal pulak..hoho..
disebabkan aku tidur lewat dan bangun lewat..
masa sem lepas kat U..
aku dapat surat cinta dari lecturer kesayangan
bagi kos Sains Komputer(Media Interaktif)..hahah!

pasal kelas kuliah dia..seawal 7 pagi, hari isnin..
lepas tu, lecturer tu..selalu tunda kelas..
adalah masalah dia..tak dapat nak datang..
jadi dia buat kelas ganti hari Jumaat pagi!
Jumaat tu..takda kelas langsung..kira cuti la..
jadi aku pun malas la nak pergi ke kelas beliau..
subjek yang beliau ajar adalah Technical Communication..
aku kira mungkin 8jam kuliah & tutorial aku ponteng..
sebab, tak bangun awal pagi..haha..
budak baik jangan tiru aksi ini ok?


da dapat surat cinta dari beliau tu..
kalau aku tak datang lagi..
memang kena bar dari exam..
tapi, seperti biasa..aku terponteng lagi..haha!
sebab, lambat bangun..adei..
nasib baik beliau baik..dia tak bar aku..
senyum jew kat aku..haha..seperti takda apa-apa yang berlaku..

jadi sem depan..nak berubah la konon-konon nya..
nak bangun awal..tak nak da ponteng kelas ney..haha!
harap bertahan la sampai habis sem nanti..
nak rasa jugak dapat dekan sekali dua..ok la tu..hehe..
chaiyo-chaiyo...

Salam^^

7 comments:

= d = said...

semoga berjaya tok bgn pagi..
:)

SoLy SoLicious said...

sy tidor lambt...bgn awal..tdo balik...hehe

laskar pelangi said...

tuela,terkejut nampak ada org tu ucap selamat pagi...ingtkan ngigau punya pasal..kih3 =D


insyaAllah bolehnya jadi morning person:) chaiyok chaiyok!

Fathiah Hamim said...

sem depan naseb baek dua hari je pukul 8.30. hehe

cik aisha said...

kuliah kul 7 pagi?bapak awal....
bolatkan tekad ye bangun seawalnye...hehee

zureen said...

ishkk... kalau dekat kampus zureen, kuliah tiap-tiap 7.30 pagi dah start. :)

amir aizat said...

selamat pagi.kuliyah kat matriks lg awal,hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...