Sunday, July 10, 2011

Dalam Surat Khabar lain, Gambar tunjuk lain.

Assalammualaikum..


gambar menceritakan segalanya..
kesian bro tu..kena fitnah bawak pisau..
tapi, sebenarnya adalah bendera Malaysia..

walaupun, perhimpunan BERSIH tu..
di pandang serong sekali pun..
jangan la sampai, menyampaikan berita yang palsu..

Renung-renungkan dan selamat beramal^^

14 comments:

Rara. said...

teruk betui media skrg nie -,-

Fathiah Hamim said...

keje diorang manipulate minda orang je

Syuxer said...

gua dah ban sama suratkhabar,berita dah lama dah bro..:)..

Nurul Jannah said...

haishh..diorang ni tak abes2 nak manipulate..

ashrafi said...

Semakin putarbelit.

Mohd Izzar said...

skg da tak boleh nk percaya sgt...

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

media oh media . macam macam dah sekarang nie . putar dan belit je dorang

ArulchelseA said...

dulu kes bunuh payung lambang dacing pun nk tukar.. kah kah kah.. wartawan memang tk sekolah...leka mengampu je tu yg tunjukn kebodhan...

Mohd Izzar said...

itu la pasal..suke sgt putar belit..huhu

laskar pelangi said...

manusia sekarang ni makin menjadi jadi demi POLITIK :(

cik hana nasir said...

tapi org kampung percaye idup idup woooo. contoh terdekat jiran aku. boleh plak dia nk betekak ngn aku. pas ak cakap ak bakal lawyer baru tunduk muke. ahah

cik aisha said...

erm kalau dgn org kg, xpyh la ckp apa...diaorg nmpk dan percaya apa yg TV war2kan je.semua phk ada kepentingan msg2...

Qaseh said...

media elektronik,media cetak semua pro kerajaan...sebab tu kita berhimpun berharap suara rakyat didengari...


**juz my opinion,x sokong mane2....larikkkkk...hahaha

Mohd Izzar said...

susah jgk la klu mcm tu..huhu..
percaya bulat2 dgn kt tv and paper..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...