Tuesday, July 12, 2011

Magik Sang Pari-Pari.

Assalammualaikum..

selamat pagi semua..
haa..jangan terkejut..
tetiba jew..blog aku jadi laen..haha~!
semalam, lepas aku..buat post tu..
pergi la melawat dan ziarah blogger-blogger laen..
aku pun agak terkejut..
kenapa semalam tu, ramai pulak yang lawat blog aku..
mungkin, disebabkan post pasal bersih tu kot..

jadi, tetiba aku dikejutkan..
dengan seorang insan yang baik hati..
tawarkan diri nak edit blog aku..
pucuk dicita, ulam mendatang..
so, aku pun dengan hati terbuka..bagi jewla..
sebab, memang hajat nak ubah..tapi, malas..haha!

siapakah gerangan nya tu..


tadaa!
korang kenal tak?
tak kenal? kalau tak kenal usha la blog dia..hoho..
dia la pari-pari yang membuat magik dekat blog ney..
terima kasih banyak-banyak..
tak tau la nak cakap macam mana lagi..huhu..

Salam^^

13 comments:

Lalalilillulu said...

gelpren ea....hehe...

echaRierie said...

waahhh..cantik..hehe..bha semangat sdh mau view ni blog ko izzar..
owh adik mish apple tue mmg pro edit blog.. hehe..

Koko S. said...

waw~ siyes comel oke! :D

Salwa said...

Bagus nye dye.gepren kot.hehe.

amir aizat said...

semart dah! hehe

Mohd Izzar said...

Lalalilillulu: adei..bukan la..

echaRierie: iya..itu la pasal..tkejut jgk aku tgk blog ko da cntik..haha

Salwa: bukan la..kenal pn tak..huhu

amir aizat: iya..tau xpe..hoho

Tie Ra said...

wah,cantikla blog izzar..makin berseri2...
warna hijau pulak tu(my favourite colour)..jeles2...

Mohd Izzar said...

hohoho...iyer..ada org baik hati smlm.. faveret aku jgk..ko xda blog ke?

Tie Ra said...

ade jer blog... haha.

Tie Ra said...

ni blog saya bha..tyrasweetiey91.blogspot.com/ .... sgt2 comot...huhu...

Mohd Izzar said...

owwhhh..orait.. xda la comot mna pun..ok jew..hoho

Tie Ra said...

haha..thank..sorry..trletak link kat sini lak..sptutnya kat ur shout box

Mohd Izzar said...

hahah..ok..takda pa..ok jgk ba..bole jgk aku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...