Tuesday, July 12, 2011

Merepek

Assalammualaikum..

selepas aku tau menggunakan..
auto-post..ataupun, mengikut schedule yang kita
tetapkan..jadi, aku pun kerap menggunakan nya..haha..
best owhh..
jadi, masa ney..mungkin aku masih tidur lagi..heeh..
semalamkan ada pari-pari edit blog aku..
jadi, aku pun ubah la jugak gadget-gadget yang ada tu..
ikut tema..

owh, iyer... Mish Apple..terima kasih untuk header tu..
lupa nak mention kat entry yang sebelum ney..
walaupun, cik Lalalililulu~ mengatakan..

abaikan ayat dia yang last tu..hahah~!
tak kesah, aku suka..hoho..
kanak-kanak pun riang..haha!<--aku merepek..

lepas tu, kalau korang perasaan

tengok page. today lebih besar nombor dia banding Vis. today
itu kerja aku tu..sebab, berusaha nak center-kan benda ney..
jadi asyik, view blog and refresh banyak kali..haha!
ada sesiapa yang boleh tolong aku tak?hurmm..

lepas ney, tengok gambar ney pulak..

weeee~

aku jadi follower yang ke-2222..
sangat suka dengan nombor tu..
nampak cantik..haha! <--aku pulak yang excited..bukan tuan blog dia..
nak tau blog siapa ney..korang, klik jew image tu..

lepas tu, nak bagi tunjuk gambar apa pulak ekk..
ohh, dalam pada masa aku mengemaskan blog..
ada sorang makcik tu..melayan aku gak..
rajin dia balas komen aku, kat shoutbox..

klik image ini untuk ketahui siapa makcik ini..

membahasakan dirinya sebagai makcik..
walaupun, aku rasa takda la makcik mana pun..
muda la jugak..mungkin, makcik 
kepada anak-anak buahnya..
atleast, dia sedar diri jugak la..
yang usia semakin meningkat..
jangan pula jadi orang yang bila da tua..
makin tak sedar diri..hee^^<--peringatan untuk semua termasukla aku!

hurm..itu jewla..
selamat hari selasa..

Salam^^

11 comments:

echaRierie said...

hahahaha..paling gempak post di bwh tue..yg peringatan utk diri sdri..
hahaha..
sa msh muda blm ada ank buah jgk..walaupun sdh tua..wakakaka

(mmg tak sdr diri..hahahaha)


wahhh..happy bha dia..hehe

laskar pelangi said...

hampeh! ingatkan bangun awal. rupanya masih dikamar tidur lagi..bangun bangun lah wei...=D

orang dah makan tengah hari..dia duk masih dalam mimpi indah lagi..ish!

mekasih yawwwww tempek pasai follower tus! mekasih warnaku yang 2222! terbaik dari ladang lahhh:)

jutaan terima kasih sekali lagi. cheh! macam pengetua sekolah yang bagi ucapan la plak dah..




dh macam nak buat entry plak kat sini..meh usha link nie..tempek header kanak kanak ko =D HAHAHA

http://pelangi6767.blogspot.com/2011/07/duit-raya-rm2222.html

ABU said...

tahniah new layout dn follower 2222..:D

Anne Nurain said...

stuju ngan sis echa..
aku pn masi muda lg..
(aku mmg sedar diri sgt2)
hahaha...

Lalalilillulu said...

adekah ko terase ngan ayt aku tuh...aku hanye begurau...neway aku suke belog ko nih...cumil jerk..

jgn mrh ngan aku...nnt aku lari laju2...ko gak yg sush... T.T

Mohd Izzar said...

echaRierie: haha..ok..xpe..enjoy la dlu..haha

laskar pelangi: header jew kanak-kanak..bkn aku,,hehe..

ABU: tq~!^^

Anne Nurain: erk? no komen la aku..hehe

Lalalilillulu: alamak..tak remaja la mcm ney..aku pun maen2 jew pon..mnada marah2..chill ok?^^

Lalalilillulu said...

ko xmrh ea...hehe...yeay bleh kutuk ko lg...huhu

Mohd Izzar said...

x..xmarah pon..
uik...silakn la..haha~!

Fathiah Hamim said...

hahaha sibuk betul hari neh. :D

dwaty said...

wah... org sabah bah ni.... follow u..... jom a singgah blog saya juga... hehehehe

Mohd Izzar said...

Fathiah Hamim: sape yg sebok ney?ahha

dwaty: iya..org sabah..hoho..nti aku sggah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...