Sunday, July 24, 2011

Mohd Izzar Ada Blog Baru? | Marchantiaz.com

Assalammualaikum..

hey, apa khabar semua?
harap sihat-sihat la hendaknya..
kepada yang tak sihat tu..
semoga cepat sembuh lah hendaknya..
banyakkan berehat dan makan ubat jangan lupa..hehe..

pertama sekali,
nak ucapkan terima kasih dengan kamu semua..
yang baca entry Perkembangan Terbaru | Ini Cerita Aku, Pengalaman Aku..
kepada yang komen dan bagi nasihat yang membina..
macam-macam lagi la..terima kasih banyak-banyak..
terharu beb! T_T

ini jew yang mampu aku buat untuk menghargai komen korang..terima kasih semua =)

masuk tajuk hari ini..
Mohd Izzar iaitu aku la..penulis kat blog ini..
ada blog baru.? Marchantiaz nama dia..
sebenarnya bukan la blog baru..cuma, ini blog member..
tapi, dia tak aktif..so, nak tolong jugak la dia..
sebagai penyumbang idea dekat blog dia tu..
sementara dia takda mood lagi nak blogging sekarang..
sebab, dia la orang yang banyak tolong aku,
pasal dunia blog ney..hehe..

kalau korang ada masa..pegi la sana ekk..
kat sana jugak aku join segmen
Cikgu Wan Blogger Gila | Segmen SEO
bagi la komen ke apa ke kan..
siapa-siapa yang arif dan pakar pasal SEO ney..
wajib bagi komen, ini paksaan..haha
cuba-cuba jugak nak belajar..
tapi, tak berapa nak menjadi..
yang jadi entry pasal pemikiran yang matang tu..

so, kesimpulannya sekarang..
aku ada dua blog..hahahaha!
sudi-sudi la follow kat blog belah sana jugak ehh..

Salam^^

P.S.__: tak tidur lagi sebab cari idea & buat segmen Cikgu Wan tu..@.@ owh, yang kaler hijau tu adalah link in case korang tak tau..^^

6 comments:

tieykah said...

Eh,print screen komen aku pon ade

:)

Makasih untuk kau jugak.

Selamat berkenalan.:)

mr.syazwan said...

erk mcm tu sekali???

haha ok2

meaw said...

jappp,nak usha jap member izzar,haha!

amir aizat said...

ok followed

Lalalililulu said...

wah terharu....terbaek la ko ni bro!!.hehe

cik aisha said...

wah...dua blog sekali handle...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...