Saturday, July 23, 2011

Perkembangan Terbaru | Ini Cerita Aku, Pengalaman Aku

Assalammualaikum

hi, hello you guys..hoho..
bukan nak cerita pasal perkembangan terbaru..
dunia, negara atau yang sewaktu dengan nya..
aku cuma nak menceritakan sedikit perkembangan pasal aku..
pasal cerita aku yang bertajuk Ini Cerita Aku, Pengalaman Aku 1-6..
kalau korang ada baca lah..takda baca..tak apalah..

so, semalam..
aku tak boleh nak tidur..
tetiba rasa tak tenang..
terfikir, kalau aku tidur ini..
adakah aku akan bangun esok pagi?
disebabkan benda ney berlegar-legar di minda aku..
then, aku buat keputusan tekad nak mintak maaf..
dengan B..inbox message jewla..
bukan bermaksud aku takda minta maaf..
ada jugak, tapi tak berapa nak berjaya maaf tu..hehe

comot sikit..identiti kena sembunyikan..so, takdala aku nak memburuk-burukkan beliau..^^

alhamdulillah...
akhirnya terbuka juga hatinya..
untuk maafkan aku..syukur sangat..
sekarang aku boleh tenang sikit..
kawan aku ada cakap..
"Kau rilex la zar, nanti dia jumpa dengan cinta baru..dia maafkan la tu"
so, aku doakan la supaya ada orang yang lebih baik dari aku..
untuk dia..dimakbulkan juga..
so, doakan la supaya B dengan LOVE dia tu..
berkekalan hingga ke akhir hayat mereka..amin..

selain tu, aku pun minta maaf juga dengan
kawan-kawan B..yewla..aku takut jugak..
kalau-kalau dorang benci dengan aku..
sebab, aku lukakan hati si B ney..
maklum la kan..mereka kan kawan..

identiti juga dirahsiakan..

sebenarnya..message ney..
aku sent dengan 3 orang..itu la kenapa..
aku guna perkataan kamu..
tapi, setakat ini..hanya seorang jewla yang balas..
tapi, itu pun satu good news untuk aku juga..
so, sekarang takdala aku nak diselebungi dengan perasaan bersalah..
alhamdulillah.. I'm really happy now..^^

A pula bagaimana..?
well, setakat ini..takda apa-apa juga..
kitorang kawan macam biasa jewla..
sekadar mesej bertanya khabar macam tu jewla..
so, it is nothing much going on with me and A..^^
that is all for today..
thank you for reading..

Salam..

P.S.__: for all the hard days that I have been through..betul-betul mematangkan aku..^^

18 comments:

tieykah said...

SaPe tuh?

HEHE

Lalalililulu said...

ermmm...tahniah!!!...pasni jgn maenkan perasaan org lg tau...:)

SoLy SoLicious said...

waaahhh...gud2.. at least, fb boleh jadik satu medium tuk mntak maaf kalo rase ssh kt dpan mata.... sy puji cara awak..
p/s : pls dun kembang2 ya..hahaha

echaRierie said...

see..pglmn mematangkan kita..
hehe..
bgsla mcm tue..
mau posa sdh ni..hrsla mtk maaf ant. satu sm lain :)

Syuxer said...

:)..

hidup ngan lebih tenang adalah hidup ngan bermaaf2an sesama manusia..kita pun belum tahu bila akan mati kan..so better cepat2 minta maaf kalau ada wat salah..

♥ adlin roshaida ♥ said...

haha everyhting happen fr a reason :) chill yaww

stuck said...

ececece...hahahha...xp...ilek la der...jnji dh mntak maap...now,trpulang lah kt owg yg kite mntak maap tuh smada nak maapkan o tidak...
LIFE MUST GO ON DUDE!!! =)

syarifahsidrus said...

maaf dan memaafkan tu yang terbaik~

EmpayarUtama said...

ish...aku tumpang terharu biru...eh... betul ke apa yg aku baca ni?

FarhanahAdzlan said...

betul..biasenye pengalaman atau apa yg berlaku tu akan mematangkan kita..=)

Awan said...

minta maaf adalah jln terbaek....well done

saveqmm said...

nah..izzar~~kalau betul ko mainkan perasaan org len,please~jangan buat lagi k..Allah itu Maha Adil..nnti ko yang terkena balik..
(aq pandai cakap sebab aq dah kena balik..huhuhu)

Miz Novexx said...

baguslah dia dh maafkan, lain kali jangan ulang da same mistake okehh?? (^_^)V

diyan said...

matangg heee
bgus la mntk maaf
jgn buat sesuatu yang orang lain tak dapat maafkan :)
mntk maaf senang ,
nk maafkan tu susah
depend atas kesalahan kita la
btway amalkan budaya mntk maaf :D

nurfatiha blacky said...

adeiii. situai yang amat perit untuk dilalui ni.

[aliaa_syahirah] said...

cam knal la kwn B yg blas msj 2.. kuikuikui.. \(^.^)/

meaw said...

rasa tenang bila dah minta maaf even tade salah pon, apapon,chill la izzar,benda lepas jangan dikenang,jadikan satu pedoman pada diri ... insyaAllah ada yang datang lagi tu.... :D

cik aisha said...

see..kamu semkin matang dsebbkn hal tsebut,maybe tu hikmhnya...:)hepy ending..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...