Sunday, July 10, 2011

Rosmah Mansor dan Cincin berlian bernilai RM24.4 JUTA!


saat berita di kaca tv sibuk dengan cerita BERSIH
dan keburukannya..
Isteri kepada Perdana Menteri kita,
membeli sebentuk cincin berlian, dengan harga RM24.4 juta..
saat, rakyat di suruh untuk berjimat cermat 
dek kenaikan harga barangan..<--satu lagi berita yang diabaikan
info dapat kat SINI..
mungkin, kita akan cakap..
ikut suka dia la..dia punya duit..

muncul satu soalan dalam otak fikiran aku..
Menteri-menteri di Malaysia semua kaya-kaya..
dari mana mereka dapat gaji sedemikian rupa?

13 comments:

sabella mohamad said...

fehhh
mengancam nyah !

echaRierie said...

er..nt izzar cangkul dlm2 ea..hehe :)

Koko S. said...

duit rakyat jo~

zarulfarhana said...

duit aku skali ka...

Mohd Izzar said...

haha..no komen..fikir sendiri la..

Syuxer said...

dari duit cukai kita la bro..mana lagi kan..:)..xkan duit gaji dia..heheh

Tie Ra said...

xpela..dia beli pun nak tlg peniaga yg rugi sbb bersih semalam kot..haha...

Mohd Izzar said...

hahah..mcm tu plak...

ArulchelseA said...

baling lembu..mati lembu ni... kih kih kih... mnghabiskan duit rakyat je la..

Mohd Izzar said...

tau xpe...adei...seronok beno dy beli...bkn nyer bole bwk mati pon

Tie Ra said...

haha~..no komen la... :)

Mohd Izzar said...

tapi, ko da komen...

iman nasuha said...

duit kita2 la dia pakai, x kan la jtawan dorg tu... semoga allah memberi haidaya kepada mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...