Sunday, July 17, 2011

Tak Tau Nak Letak Tajuk Apa

Assalammualaikum..

tadi petang...
aku ingat nak update blog..
lepas makan tadi..
tapi, tetiba plak.. Abah aku suruh bersiap..
nak pergi kampung...lawat nenek aku..

sampai jew kat kampung tu..
owh, keluarga mak long aku pun ada jugak..
sepupu aku yang belajar di Russia tu pun ada gak..hoho..
lepas tu, pandangan aku terganggu sekejap..
aku nampak kucing....hahahaa~!

tadaaa~!

ini la kucing tu..nenek aku panggil si Kembang..haha..
sebab, ekor kucing ney asyik kembang jew..
macam kucing tengah bergadoh tu..
dapat tak bayangan dia...hoho..
aku tak dapat nak amik gambar ekor dia..
kalau dia tengah duduk or baring-baring..
tak nampak ekor dia kembang..
kecewa aku..huhu..

hurm...
itu jewla..nanti aku update lagi..haha..

terima kasih sebab baca...wee~~

Salam^^

14 comments:

echaRierie said...

alalala..pic last tue bha comell..hehe..
wlupn takut sm kucing tp tgk brani jgk..haha

meaw said...

semoga nenek izzar sehat ,amin~

cik aisha said...

lah...izzar pastikan dapat snap ekor kucing yg kembang tu...hai kembang lap u...awat wat muka cam tu...:)

Mohd Izzar said...

echaRierie: aww..bkn dia gigit pun..hoh..

meaw: tq meaw

cik aisha: xdpt..dia asyik nk duduk or baring-baring jew..

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

smart la kucen tu :)

syarifahsidrus said...

smua tunjuk pets sekarang ni.ehehe

Mohd Izzar said...

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock: smart ke?

syarifahsidrus: ini pets nenek saya..heh

AinsHa=( said...

comelnya, comelnya... nak picit je pipi dia

Mohd Izzar said...

picit la..hoho

AinsHa=( said...

eh eh, pas kat pakcikla, tlong pcitkan.. hoho.. *peace

ArulchelseA said...

cuak aku broo..kih kih

Mohd Izzar said...

AinsHa=(: erkk..itu kucing nenek sy kt kmpung..tak dpt nk picit..haha..

ArulchelseA: ko nk cuak knpa?

Syuxer said...

hahah kucing garang tapi dalam hati ada taman..

x boleh blah muka dia senyum tuh..heheh

Mohd Izzar said...

hahahah..mcm tu plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...