Saturday, August 27, 2011

The End of Ramadhan.

Assalammualaikum.

adakah lagi orang sedih sebab,
hari-hari last ramadhan?

dari pemerhatian aku la,
semua happy, maklum la.
nak raya da kan.
tak perlu da
nak bangun sahur.
nak kena tahan lapar.

tak payah nak tunjuk jari kat sapa-sapa la,
orang yang menulis ni sama dengan jew. adei.
The end of Ramadhan is approaching. How would you feel if you know soon you'll be separated from the one you love dearly? -Aiman Azlan-
semoga apa yang kita usahakan pada bulan ramadhan ini,
akan kekal di dalam hati. insyaallah.
=)

32 comments:

~NajiLaA~ said...

i one of em yg sdey.sbb i x ske raye.huhu.raye kt malaysia ni mcm havoc sgt dgn baju la kuih la.patut raya haji yg kita celebrate meriah2.kn? ;D

Fara E's said...

insyaALLAH (:

ArulchelseA said...

bleh kuar g kedai mamak dah ptg2..kih kih kih

SoLy SoLicious said...

semoga dipertemukan dengan ramadhan akan datang insyaAllah :)

selamat hari raya izzar :)

sleeping_maniac90 said...

insyaAllah..
slmt hri raya!!!..

Cahya Qasehnya said...

InsyaAllah..

Ezad Skytech said...

semoga dapat bertemu lagi Ramadhan yang berikutnya..

Ummi_Rosalicious said...

semoga apa yg ramadhan latih kita sebulan nih dapat bertahan sampai bertemu ramadhan akan datang..insyaAllah :)
selamat hari raya! selamat hari merdeka!!

Si Pujangga said...

kadang2 rasa sedih 2 pun ade juga.. huhu..

Wadi AR said...

gua gembira kerana dapat menunaikan terawih full :)

echaRierie said...

#ohman..soalan tue..mmg Aiman jgkla..huhu..

sis pn nda sbr hbs puasa..adeii..

Zul Fattah said...

InsyaAllah.. sama2lah kita mengamalkan dgan sisa2 yg ada

Fathiah Hamim said...

tak suka raya. tak suka raya. tak suka raya.

Yui_Wani said...

Yui tak tahu la perasaan sedih ke happy? ._.

gee gee =.="

Cik Bell said...

bila nak bg duit raye kat aku???? :p

Chuu Muqhlis said...

semoga dapat jmpe ramadan lagi tahun depan :)

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

selamat hari raya :)

ieyza afieyna said...

sedih jugak meninggalkn ramadhan ni..
yela entah jumpe lagi atau x kite xtau kn.
ajal maut di tgn tuhan.. :)

Rara. said...

selamat hari raya izzar :DD

cik pha said...

hhhe selamat hari raya =) maaf zahir batin ok ka baa? hehe

tieykah said...

Hahaha

Orang kat sini pon sama

Selamat Hari Raya Izzar

:)

kutoOobambOo / ericoanaci said...

patutnya sedih ramadhn dah abis, mby thn depn dptkh kita jumps ramdhn ni. bulan yg paling bnyk kita dpt pahla

~Nana 귀여운~ said...

selamat hari raya, dan selamat tinggal hari puasa..hehehe

akoo pae said...

insyaAllah ..aamiiin~

slamat hari raye =)

fiLfiL said...

insyaAllah.. aminn..

mr.syazwan said...

moga ramadhan kali ini mendapat diberkati

ceewaahh

hehe

ChaCha said...

moga berjumpa dengan ramadhan akan dtg...insyaallah...

Aemy Shamy said...

semoga kita diberi peluang utk berpuasa lg pada ramadhan akan datang. ^^
slmt hari raya!!! :)

sue perbs.. said...

wah nk raye dah.. sronok ade sedih pon ade

amni azmira said...

xdapt dinafikan apa yg dikata..
moga ramadhan seterusnya menjelang lagi..
btw selamat hari raya Izzar..
kumpul duit raya byk2..hehe ^^

nelly said...

Nelly The Strange nak ucap Selamat Hari Raya !!
:)

ABU said...

slmt hari raya aku ucapkan..mau makan buras bah ni hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...