Monday, August 22, 2011

Gangguan Seksual

Ada seorang Mamat ney,
dia bergegas ke balai polis.
dengan bersungguh-sungguh dia
membuat laporan polis.

Mamat : En. Polis saya nak buat aduan!


En.Polis : Yer, encik nak buat aduan apa?


Mamat : Saya nak buat aduan tentang gangguan seksual.


En.Polis : Siapakah yang menjadi mangsanya encik?


Mamat : Saya!


En.Polis : Bagaimanakah?


Mamat : Minah memakai pakaian seksi ketika di bazar encik. Dan seksual saya sebagai seorang lelaki terganggu. Habis pahala puasa saya hari ini!


En.Polis : ......

P.S.__: ceramah kat surau tempoh hari. kelakar, tapi ada mesej. ^^ ooh, selamat malam. tak tido lagi ney dari semalam.haha! nyto~~

27 comments:

GKA said...

haha...xyah g bazar la kalo g2

adlina said...

memang ada mesej..betul3 setuju sgt..pompuan skang ramai suka pakai seksi seksa. even yg bertudung pon tetap seksi..pakai baju n seluar saiz adik..nampak habis, baik bogel terus..hehehehe

haNem said...

kohkohkoh..pompuan skrang mungkin kurang kemaluan..x pun attention seeker..pg bazar pun sibuk nak pakai reben besar bapak kat kepala..bajet cute..hahaha

Lalalililulu said...

ape pun xbleh laa mamat ni...

EmpayarUtama said...

uih aku terganggu jugakla kat opis amoi pakai seksi. Ke aku kena cuti kerja bulan posa ni? :)

SoLy SoLicious said...

cian die.. habis pahal pose die..hehhee

abghani said...

kt pejabat klu ramai perempuan biasanya lelaki kena gangguan seksual

echaRierie said...

hahahahaha..palui..
tp btl jgk kn ? hihi

uina..tdrla sn..pening2 nt owh..

Aemy Shamy said...

haha..moral of the story, hormati bulan ramadhan & pakai la pakaian sopan klu p mana2, termasuk p bazar..kan :)

n-ya said...

hehe...mesej yg padat

sleeping_maniac90 said...

hahaha..
lwk.. tp ad bdn tersirat y nk disampaikan huhu

mr.syazwan said...

mcm nah dgr cite ni...

;p

jannah.ayub said...

haha..kesian encik mangsa..

cik ungu said...

nasib baik sy pempuan.


tapi kalau jumpa lelaki pakai skirt, boleh batal pose gak tgk.


sebab muntah hijau.

Cik Bambam said...

atau salahkan mata yg memandang 2x dan tidak tahan iman di dadanya.. :P

amni azmira said...

yup..ade makna tersirat..

Scya Lollita said...

susah kan ? hadoiii

Fathiah Hamim said...

hehe susah tuh kalo polis terima repot macam neh.

p/s: fa kena banned dari shoutbox izzar. T___T ampun kan salah silap ku!

ChaCha said...

kdg2 pompuan tgk pun segan..aduhaiii...

Cik Ca'ah said...

haha
patutnya bawak pompuan tu skali
kan sng keje polis tu


^^

nadia fatihah said...

hahahahhaa, sian kt en polis. sampai speechless dia. :P

diyan said...

laporan diterima :P

ArulchelseA said...

memang salah mata..tp pmpuan tu la punya pasal..mngangu mata aku ni..kih kih kih

tiefazatie said...

ada maksud tersirat tue..jee

cik aisha said...

mesti ramai je yg nak wat report kalau diblhkan....haha

Terbelog said...

rajin pg denga ceramah bro :)

Mohd Izzar said...

time smbhyg terawih tu, ada selingan sket..dia wat ceramah 5minit cmtu..dgr la..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...