Saturday, August 13, 2011

Kaki & Muka, Mana lagi wangi.

[Auto-Post]
Ada seorang pakcik ney.
Firts time naik kapal terbang.
Then, dia pegi la tandas.
Tiba-tiba,
ada seorang pramugari tegur dia.

Pramugari: Pakcik!! Tak boleh cuci kaki kat sinki tu. Nanti berbau la.

Pakcik: Sebelum tu pakcik nak tanya. Kamu cuci muka berapa kali sehari?

Pramugari: Erk, 2 kali sehari. Apa kena mengena dengan kaki?

Pakcik: Pakcik cuci kaki pakcik 5 kali sehari. Ini bermakna kaki pakcik lagi wangi dari muka cik.

Muka pramugari menjadi merah kerana malu dan berlalu pergi. =)

P.S.__: Apa pakcik tu buat sampai cuci kaki? hahaaha!

18 comments:

laskar pelangi said...

ganas betol pakcik sampai cuci kaki kat sinki..hek3 =D

kjaharun said...

hahahahah.. oke, terbaik laa.


lama x singgah blog ini :)

anamizu said...

misteri pulak rasenye pakcik tu =.='

abghani said...

pramugari tu 1 hari 2 x je solat..sebab tu pakcik tu lebih bersih...betul tk

amni azmira said...

cuci kaki untuk solatkah??

Cik Bell said...

wudhu' kan.hehe

fiLfiL said...

haha.
klkr lah pakcik nie..
sbr jelah pramugari tuh.. haha

cik pha said...

pak cik nk ambil wuduk kan? hehe

sleeping_maniac90 said...

pkck tuh amik air wudu' kan hehehe

Mohd Izzar said...

yeah...pacik tu amik wudhuk sebenarny..hehe

echaRierie said...

yeahh..dh agk jwpnnya..hahaha..

Queen F said...

HAHA terbaek lah pakcik

"kaki pakcik lagi wangi dari muka cik" :D

tunaikan lah kewajipan solat tak kira walau di mana pon anda berada :)

wenkhadi said...

pedas giler kena sound macam tu

Green Apple said...

Terbaiklah pakcik... solat 5 waktu, tuntutan jgn diabaikan...

meaw said...

pakcik tu basuh kaki sebabbbbb,errr...nak cakap ke tamau eh....tape la meaw cakap gak...dia tengok pramugari seksi sangat kot *paham-paham la naa,err

amir aizat said...

haha bagus pakcik ni,hehe

saveqmm said...

wakaka..zar,telampau la tuh dia cuci kaki 5 kali bha..owh,mengkali dia ambik air sembahyang bha tu kan....

Lalalililulu said...

pak cik tuh amik air semyang ea...huhu..

biadap sungguh pramugari tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...