Tuesday, August 23, 2011

Lampu & Angin

Cerita si Mamat tu lagi.
Kali ni, Mamat dalam perjalanan nak ke surau.
Dia menaiki motor.
Helmet dia pakai,
Tapi, lampu motor dia tak hidupkan pulak.
Maka, dia pun kena tahan dengan
Encik Polis Trafik.

Encik Polis Trafik : Haa, ini kenapa tak hidupkan lampu?

Mamat                 : Kenapa saya perlu hidupkan lampu? Lampu jalan ney kan banyak. Sini lampu, situ lampu sana lampu. Terang apa jalan raya ney.

Encik Polis Trafik : Ooo. Macam tu yer. [kemudian, Encik tu pancitkan tayar motor Mamat]

Mamat                 : Eh, encik apa ni. Macam mana saya nak bawak motor ni kalau tayar takda angin.

Encik Polis Trafik : Kenapa perlu angin? Kan banyak angin ney, sini angin, situ angin, sana angin.

Mamat                 : @#$%^&*!


P.S.___: takda idea nak buat entry apa.huhu. btw, sapa sepatutnya boleh saman ehh, Polis Trafik atau Polis biasa tu? hurmm O.o?

24 comments:

Lalalililulu said...

haha...encek polis tuh pun dah tepengaruh ngan mamat...ape la mamat nih....lahir atas pembaris ea..hehe

Cik Bell said...

haha..entahla..xpenah kena saman..aii kan budak baik..aumm.aumm.haha

Cik Bambam said...

hahahaha.. hampeh betol polis!!

akoo pae said...

haha amekaw~dah tkono balek.keh3

echaRierie said...

hahaha..pdn muka si mamat..
ermm..sis pn ndatau soalan ko tue..konpius..cua google bwt entri..haha :)

meaw said...

polis tu bengang ah tu.hahhahaha!

amni azmira said...

ehehehe..kelakar lar..^^

Izzaty Ishak said...

Wahahaha. Bernas sungguh tindakan abang polis trafik tu.

Cik Ca'ah said...

hahahha.
hampeh la lagu tuuuu

ArulchelseA said...

cuak aku bro..kih kih kih

iPai said...

haha .. pandai juga polis tuh .. terbaik ..

kalau gitu, jgn tidur atas katil, tilam banyak kat kedai tilam .. err .. ok tak jadi !!

Fathiah Hamim said...

kat jalan, polis trafik. polis biasa biasanya tak saman kesalahan di jalan raya.

sleeping_maniac90 said...

haha..
sngal je polis trafik tuh...

cik aisha said...

har3....sengal incik polis trafik ni.

polis trafik pun bwh PDRM gak...dua2 kot blh saman...hehee.kot je sbb tataw pun..;p

Miz Novexx said...

wah, polis tu memang bijak lah...
hahah

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

pandai polis tu y e. hehe

:)

ZURAINI said...

polis trafik la yg saman org polis biase tgkap org jahat. kn kn? haha

Aemy Shamy said...

hahaha...tu la, loyar buruk lg ngan polis, kan dah kena..hahaa :p

Terbelog said...

lawak la bro
kejadian sebenarke

Mohd Izzar said...

hahah..takda la..rekaan semata-mata..

FyzaLovato said...

hahahaha polis pon sama naik je ;)

Yanyan said...

hahaha kalau betul ada org mcm ni, rosakkkkk :D

saveqmm said...

2~2 polis pun boleh bha zar...

ctk said...

hahahaha..terbaik punye pOlis...xpuas hati lewtewww..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...