Tuesday, September 27, 2011

Cat Itu Kucing.

Assalammualaikum.

Setelah entry yang SURPRISE! tu.
Adakan kucing beranak kat beg laptop aku.
Beliau da selamat aku pindahkan ke dalam kotak.
Dan di jadikan binatang peliharaan jiran sebelah.
Sebab, jiran sebelah nak sangat. bagi jewla.
Rupanya jiran sebelah tu ada beli Whiskers.

Patut la kucing-kucing berlegar-legar kat area rumah kitorang.
Beg laptop aku pun da selamat aku letak kan ke dalam tong sampah.
Dan baju aku, aku dermakan dengan keluarga kucing tersebut. huhu.







15 comments:

Rara. said...

oh,comelnya.hehehe!

ArulchelseA said...

alamak ai..comel la kucing tu..

~SaL IjOu~ said...

ololo..~

EyqaLuvender said...

cat dlm bhse arab kittun...hehe
kte suke kucing tp taleyh pgg sbb geli...so,mmg tade chance nk bela la...

kjaharun said...

nk sekor anak kucing ni.. comel la...

Fara E's said...

alolo , cam sedey jep , haha

ekabukanmakcikkau. said...

ghase cam nak pijak je mata anak kucing tu erghhhhh

sleeping_maniac90 said...

hak3.. beranak dlm beg ldtop??
advanced!!

Liyana Zahim said...

Omelnya! Nak seketol!!!

budakijaupendek said...

alalar..
comeinye ibu kucing dan anak kucing tu. ehhe

anamizu said...

wahhh baju hijau! hehe
comel2nye anak kucing tu..
die mesti berterime kaseh kat ko ;)




cik ana.

~Nana 귀여운~ said...

comey je kn :)

Run Away said...

waa...untungkah kerana kucing tu dapat baju..yg di dermakan untuk nyer...dan utk jiran sebelah...jaga lah beg laptop ok...;d

ChaCha said...

allah...comei sgt!!!!!!

ctk said...

comey nyerrrrrrr wehhh...baiknyeraty kamuuu...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...