Sunday, September 11, 2011

Hari Terakhir di Rumah

Assalammualaikum.

Hari ini, hari terakhir aku di rumah. hoho. *kinda excited for tommorrow*
Cik Bulan cakap, orang yang rindu kolej*cacat*. haha
Sampai hati kau cakap macam tu,
bosan kot duduk rumah 4 bulan. hoho. *adakah aku tergolong dalam orang cacat?*

Aku percaya, kawan-kawan aku dah sampai kat Melaka.
Aku jew yang tak sampai-sampai lagi.
Harapan kan. Memang datang lewat. haha. *perasan jap*


So, untuk aktiviti terakhir aku kat rumah.
Semalam aku pergi lepak-lepak dengan member ahh.
Yela, ntah bila dapat berjumpa dengan mereka lagi.


Meh, tengok gambar jap.
Siapa tau apa benda ney?
Yeah, kunyit bukan la jawapan yang tepat. haha.
Ini kunyit + gula + garam + minyak. haa.
Aku buat apa dengan benda ney semalam?


Tergoda tak? haha.
Kitorang buat ayam panggang kecik-kecik jew.*4orang makan*
Harga ayam tu 1kg RM13.00. Dasat. Terkejut aku tengok harga dia.
Ayam tu kuning sangat sebab terbanyak kunyit lak.
Lepas tu, rasa dia agak manis sedikit. *terlebih letak gula. haha.*
Tapi, sedap. kenyang dan ohsemmm! haha.


So, esok akan memulakan perjalanan ke Melaka.
apa-apa pun aku mintak sikit jew kat korang.
Doakan aku selamat sampai ke destinasi ehh?


Ini khas untuk mereka yang tengah frust, sedih, kecewa
dan sama waktu dengannya.
meh baca entry kat blog Cha.<-- klik sini ehh.

Salam. =)

26 comments:

ekabukanmakcikkau. said...

lah kunyit ? aku ingat kuah kacang wakakkakaka

Mohd Izzar said...

sah ko tak penah masok dapur kan? hahaha

amni azmira said...

welcome back to utem..^^

ChaCha said...

mula2 igt mende le dlm bekas tu...kekeke..adoiii..kunyit rupenye... haha...maceh backlink cha...frust2.. :(

CTK said...

selamat pulang....syOknyer bbq...bukan nk antar kt org ckit..huhuhu


*ct dOakan mOga selamat sampai..n gudluck kt cne...nanti jgn lupe On9...hehehe


http://khayalan27.blogspot.com/

Mohd Izzar said...

amni: woah, tau plak ko. hehe. btw, thanxx..

ChaCha: ouh, okay. haha. no problem.

CTK: errr. ckup2 utk 4 orang makan la. hoho

cik pha said...

yang part ayam tu auuummm

kjaharun said...

majlis meraihkan kepergian kau ka??

hahaha.. untung la :)

Wadi AR said...

ye, cacat.

A retarded kitty said...

reti masak rupanya anak teruna ni

kekeke

Aemy Shamy said...

waaa..ada farewell party la ni kiranya..? hehe. bosan cuti lama2, tp mcm malas jg mau balik study kn :p sy buat farewell party ngan kwn2 d kfc ja..

Umie Artoqiemie said...

cacat dah ke? ..

aku pong dah macam cacat sama ngan ngko.. aduhh.

Shahirah Zainol said...

goodluck blk u!

Peah Glemer said...

kunyit tu tak boleh kuning lagi? dah kuning sesangat, calit kat baju putih kau. OHSEMMM! hahahahhaa

aiman fanboy k-pop said...

semangat dia nak belajar..bagussssssssssssssssssssss!

Azhafizah[フィザ] said...

selamat enjoy 'back to school' ye. hencik izzar..jangan rindukan rumah :P

~Nana 귀여운~ said...

selamat belajar..hehe

wenkhadi said...

selamat belajar kembali

Ninie said...

Doodle dah ada kat entry 11 september. Malas nk tunggu esok...hehe. sbb nk post doodle lain esok. Thanks ya for the tutorial!!! Harap suka doodle special ni..

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/sitting-and-thinking-doodles.html

Selamat Kembali ke sekolah...eh eh kampus!

sleeping_maniac90 said...

wei..
pndi lak kaum laki nih bako2..
bknye nk post kt ak skit...hahaha

ArulchelseA said...

siap bbq tu..cantikkkk.. kih kih kih

iszieylyanziy said...

da2 la cutinye,,,,jeles nie,,haha

anamizu said...

dah selamat sampai melaka sila singgah blog gua..keh3

Ungu Violet said...

selamat mngadap buku segala bagai...hoho

IFA Athirah said...

peergh!aym paggang sntiasa mnjadi favourite.pstu mkn dgn soso cili and bbq sauce.sedaap!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

mr.syazwan said...

amin moga selamat ke MELAKA

MELAKA MAJU!

haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...