Sunday, September 18, 2011

Jodoh & Cinta

Assalammualaikum.
Pembuka bicara. *wasehh~*

Mesti ada orang tertanya gambar siapa lagi ney aku ambil.
Yang pasti ini bukan gambar aku la.
Ini gambar kawan aku.
Dua-dua kawan aku.
Tengah hot bercinta. hehe.

Dorang ney da start bercinta time form 4 sampai la sekarang ney.
Kira sendiri la yah dah berapa lama dorang bersama.

Masa aku form 4 dulu pun, terfikir gak nak bercinta sampai
ke jinjang pelamin. *giler gatal. dush, dush*
tapi, tak kesampaian. hoho.
takpela takda jodoh nak buat macam mana kan.
sebab, termotivasi dengan cikgu kat sekolah aku.
beliau dan suami dia bercinta dari form 4 jugak.

Lepas tu, cikgu tuisyen aku pulak.
bercinta dari form 1*mungkin, tak pasti*. dasat weyhh. haha.

So, kepada Dikz & Koko.
Semoga korang pun begitu jugak la. hehe.
Jangan gaduh-gaduh. Jauh tu cuma jarak. 
*wah, boleh jadi pakar motivasi*
Harap jodoh sentiasa bersama kamu berdua. =)

Cinta tidak selalu bersama Jodoh, tetapi Jodoh sentiasa bersama Cinta

P.S.__: erk, kalau korang tak suka bagitau. Nanti aku remove gambar korang tu ^^.

35 comments:

afzalsukasuki said...

doa yang terbaik pada pasangan bercinta,semoga kekal,diijabkabulkan dan sampai ke akhir usia.insyaAllah :)

Novelgurl said...

ye..setuju2,..jodoh ad cinta pula y x de...hehhe

Chuu Muqhlis said...

izzar! esok isnin kan, boleh amek borang aply jd dokter chenta :P

Fara E's said...

amin2 ;p

Yanyan said...

cecehhhh. lama jugak dri f4 tu. harap ke jincang pelamin. haha geli plak aku ckp cmtu :P
dorang pun in long-distance r'ship ker. sama-sama! boleh geng! takpe, jauh di mata dekat di hati. dok jauh2 baru leh berindu-rinduan.hahahaha

Bell said...

pergh..boleh jadi pakar motivasi la ko nie...
emm..harap depa dpt kekal la..
cinta tak semestinya memiliki..cehh..hua3x

SoLy SoLicious said...

lamenye...dr form 4.. bagus betol depa ni..

EyqaLuvender said...

jodoh oh jodoh...
kte tbe2 rse ta sbr nk kawen....huhuhu~

budakijaupendek said...

jodoh sentiasa bersama cinta.
i loikkee... =D
wishing them happines jgk.

NISA NASI said...

aku dgn mohd.bruno couple sejak lahir smpailah sekarang..ish3

Acik said...

seronok tengok org bercinta. semoga mereka berbahagia .. :)

Rara. said...

dah jadi docto love nampaknya. hahahaha :)

ChaCha said...

aminnn..doakan yang terbaik buat mereka... :)

Miz Novexx said...

semoga mereka kekal sampai ke jinjang pelamin... heheh
sweet tu :D

syafiqakarim said...

jodoh susah nak di duga :)
haha xpe.semoga menemui insan yg akan kekal selamanya

ieyza afieyna said...

lame nye dorang..

harap dorang kekal la.. ;)
same2 doa kan.. amin..

meaw said...

bagusnya dia........ sama-sama kita mendoakan ye :D

Koko S. said...

awww. sweet jgk zar. thnks btw. thnks jgk doa2nya yaaaa (':

aimie amalina said...

weewiiitttt!
lame la kan
alhamdulillah =]

kjaharun said...

saya time sekolah menengah gatal suka becinta..

bila da masuk unversiti, feel bercinta tu kosong..

anamizu said...

wahh semoga kekal jodoh mereka :)

boboy_6027 said...

~ amin...bahagia kan dorang..wow ... :)

echaRierie said...

waaa..kasi amin hubungan dorg.. :)

boboy_6027 said...

~ amin...
semoga kita pun mampu mcm 2..heheh :)
... ///

~Nana 귀여운~ said...

aminnn..harap2 jodoh mereka berkekalan.

CTK said...

teringin nk bercinta nampknyer org tuuu..hehehe...kt blOg banyak yunk..haha

smOga dOrg bahagia wOkeh...amin2..nti ltk gamba kawen dOrg plak :D


http://khayalan27.blogspot.com/

Umie Artoqiemie said...

wow!! dari form 4..

bilalah aku nak pandai bercinta.. bhahahahha..

cik bulan said...

diowang je ko cite???hahaha..ce cite yang ko plak..weeeeeeee..hahaha..i mean nak yg ade gmbar gak..hahaha..tudiaaaa..mai dah si bulan nak jadi mamarazi..haha..sek bek aku xberanak ja lagi an..haha

ABU said...

wah tahniah kpd kawan anda itu..:)

Deedee Meymel said...

u go girlfriend! hehe. :D

Run Away said...

wah...lama...semuga kekal bahagia...;d

milo said...

semoga berbahagia untuk diorang.. hee comellah! :)

niesasukasuki said...

mcm kenal la budak lai tu, study mana ?

cik aisha said...

ramai yg bercinta ketika sek dan pts ditgh jalan tp ramai juga yg bercinta ketika sek dan kekal ke jinjng plmin...:)

syahidahfouat said...

i like this entry :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...