Thursday, September 29, 2011

Miss Ass-ignments

Assalammualaikum.

hoyeah.
da start busy dengan ass-ignment.
bukan gembira tapi, excited. haha.
tension buat ass-ignment tu tak da lagi.
jadi boleh la aku bergumbira. hoho.

1st ass-ignment.
kena buat proposal pasal bengkel 1.
bengkel 1 ney, mengkehendaki aku untuk buat
satu system database menggunakan Oracle C++.
aku dapat tajuk Agriculture. *ini ass-ignment individu*
so, nak buat system pasal penjualan anak pokok. *simple*
tapi, apa yang aku nak letak dalam system tu,
masih difikirkan. adei.

2nd ass-ignment.
Hubungan Etnik.
Proposal da diterima.
tajuk group aku ada kena mengena dengan adat perpatih.
so, aku akan pergi Negeri Sembilan minggu depan. hoyeahh!
Inysaallah kalau takda halangan.

3rd ass-ignment.
Audio & Video ney.
takda buat proposal, terus buat jew.
ada 4 tajuk di beri. kena pilih.
1. Public Service 2. Organization 3. Product 4. Trailer
Group aku pilih Product kot. tak pasti.
Tapi, video tu nanti nak kena intergrate dengan Animation. *arghhhh*
takda idea lagi.

Last but not least.
Insyaallah. kalau ada duit lebih.
aku akan menyemakkan diri mengikut rakan-rakan aku
ke Johor untuk buat ass-ignment mereka iaitu tarian zapin.
hoho.

rasa macam seronok pulak buat ass-ignment ney. hahaha!


16 comments:

Fara E's said...

hope enjoy dgn assignment tuh , haha

Run Away said...

walaikumsalam...;d...hoyeah....hoyeah....;d

Umie Artoqiemie said...

perghh sikitnya assigment.. aku suka yg 2rd assgnmt ^^

cik bulan said...

ak pon smkin bnyk assssssssss tu ko thu..hahaha

~Nana 귀여운~ said...

suka diye dapat ass-ignment ...

kalau i, perghhhh tension!

budakijaupendek said...

sy org nogori pun tak pernah buat asigment ttg adat pepatih. hehek!

Azhafizah[フィザ] said...

nak ikut balek johor boleh?zapin tu!btw,selamat enjoy dengan assignment ye..

miratun madihah said...

perghh assignment dah tade yeayyy!! zapin? perghhh

teha said...

banyak gile asaimen kau !

~SaL IjOu~ said...

fobia dengar perkataan esemen!~ huhu

Chuu Muqhlis said...

same lah arghh! baru 3 minggu start macam lagi 3 minggu nak abes ><

ctk said...

banyaknye assignment tp cm bes gilew2 je..bOley merantau .gudluck bebeh :D

anamizu said...

"Miss Ass-ignments"
aku ingat kan MISS world mane la td :P buat leklok k ;)




cik ana.

Wadi AR said...

sile buat. aku dah terlepas azab esemen.

Rara. said...

waaa,student kos apa nie? macam best je buat ass- sampai boleh menjelajah merata tempat.

Ninie said...

Terimbau kembali zaman banyak assignment tuh...hihiks. Skang ni dh xde...cuma project yg macam xkan berakhir...huhu

nak jemput join contest Ninie....
Sudi2 la kalo ada masa yer...hihiks

"Contest: Di Mana Ninie?"

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/contest-di-mana-ninie.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...