Tuesday, September 20, 2011

My New Love

Pertama kali aku melihat 'kamu'
Aku dah jatuh hati.
Tapi, aku simpan jew dalam hati.
Kerana aku masih belum mampu untuk memiliki 'kamu'

Setelah, memendam perasaan untuk sekian lama.
Terdetik hati ini untuk meluahkan nya.
Arghhh.
Gusar sungguh perasaan di hati.

Akhirnya, hari ini.
Ku lihat 'kamu'
Aku nekad untuk memiliki 'kamu'.

Dan tiba la saat yang aku idamkan untuk bersama kamu.


Gitar pertama aku. hahah.
Baru nak belajar. 
Susah jugak rupanya. adei.
takpe, aku tak putus asa sebab sudah minat. hehe.
Jangan berhenti di separuh jalan orang cakap. hoho.

22 comments:

afzalsukasuki said...

gitar ada kat umah..tapi kegunaannya utk perambat adik aku sbb lambat bangun

*sepai ke sudah aku tak tau main gitar.uhuk3

ArulchelseA said...

cuak aku bro..sama la gitar tu ngan aku punya..kih kih kih

CikYana(",) said...

wewitt
izzar ade gitar lah

leh la nyanyikan utk cikyana
miahahaha :P

i am S!L4H.. said...

bole blaja dr najwa latif ok.

hikhik

budakijaupendek said...

lelaki main gitar macho...hehe
belajar la cepat.
tak sabar nk req lagu. haha!

Rara. said...

dulu macam ko gak, nak gitar sampai mengidam2. dah dapat, pulun belaja kejap, then sekarang dah tak sentuh pon. hehehe.

kjaharun said...

laaaaa... gitar ka??

nyanyi 1 lagu untuk saya :) hahaha

Chuu Muqhlis said...

admire laki pndai main gitar

ChaCha said...

cepat bikin lagu! :P

Umie Artoqiemie said...

aku suka blaja gitar.. bab hafal2 kod tu aku malas.

Peah Glemer said...

weehh aku minat gak main gitar.haha

Ninie said...

bleh la kalo nk blaja...

Run Away said...

nice...jiwang ke jiwa kacau neh...;d

sleeping_maniac90 said...

jgn jdik cm ak.. hehehe
ak bli keyboard ngn hrpn nk blajo..
skang keyboard ak da kelaut..
bhabuk hahahha

NISA NASI said...

yeah!join the club bro!bwk bersbar dlm bljr bntng brnama gtr tu..lama2 tere la ko nnti..hahaha

main lagu A7X oi.haha

Wadi AR said...

huyoooo beliau dah ade gitar laa

ekabukanmakcikkau. said...

oh.kau org kedua yang kecing aku konon-konon citer pasal makwe tapi ghupenye citer pasal gitar.erghhhh.ingat tu , kau org kedua ! mehehe tetiba ark

meaw said...

dah reti note guitar jangan lupa nyanyi satu lagi kat meaw *paksa

anamizu said...

wahhhh!! semart3!!
nti rakam eh dah pndai maen :P

cik aisha said...

lama tak jenguk sini..dah bercinta dgn gitar lak ye..hehee

CTK said...

ni yang jeles gilew2 neh...nk gitar jugkkkkk.huhuhu


http://khayalan27.blogspot.com/

~Nana 귀여운~ said...

boleh tuju laguu ?? hukhukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...