Monday, September 12, 2011

On The Way

Assalammualaikum.

Ini adalah entry yang telah di auto-post kan. *cantikkan bahasa aku*
Sekarang ini, pada waktu ini.
Mungkin aku berada dalam kapal terbang.
Menuju ke LCCT.*aku naik AirAsia*
Penerbangan dari Tawau ke KL(LCCT) mengambil masa
2jam 55 minit. Aktiviti dalam kapal tu, mesti la aku tidor jew.
Dala kerusi dia agak tegak, nak rendahkan. Kesian
pulak kat orang belakang.*baikkan aku?*
Maklum la. Economy class jew.

Nanti, da sampai LCCT, kena naik bas pulak ke Melaka.
Perjalanan ke Melaka lak 2jam.
Insyaallah kerja aku tidur jew dalam bas. haha.
Semoga aku Selamat Sampai ke destinasi.
hoyeah!!

Oh, ya.
aku dapat doodle.
A note for Izzar:

Saying thank you....
That's only I can do....
to show how much I feel....
and how much I will....
remember your good will....
for an amazing tutorial for me.... =)

Sincerely:
Ninie <-- atas ney pon boleh


Korang nak jugak?
Pergi jew blog cik Ninie <--bole klik sini
rajin beliau buat doodle untuk orang.
hihi.
Apa-apa pun terima kasih cik Ninie. <-- sini pon boleh =)

P.S.__: Pray for my safety will you?

12 comments:

mirakim said...

kuat tido cam aku..ahaha

Rtp Farra Arisha said...

have a safe journey ya ;)
org tawau ya?

meaw said...

selamat sampai ke destinasi ye izzar,semoga baik-baik aje kamu :D

Umie Artoqiemie said...

moga selamat sampai okeng :)

cik bulan said...

poyoooooooo..hahaha

selamat blaja jugak/ko blaja katne

aimie amalina said...

huuu
juhnye pejalanan kan
semoga baek2 aje ye =]

Azhafizah[フィザ] said...

drive safely kapal terbang tu..hehe..semoga sampai dengan selamat ke destinasi..dan selamat pulang ke skolah yg terchenta ye izzar..jangan malas2 dan jangan bangun lewat :P

abghani said...

welcome to malacca

Aku Si Pujangga said...

selamat-selamat..

sleeping_maniac90 said...

harp2 ko slmt smpi hehehehe..

budakijaupendek said...

cantik google tuuu =)
hah memang pun seat cam hampehhhhh je...
mcm orang naik ufo. haha

CTK said...

hahaha...en izzar memang baek...mesti da adew kt u neh..camne? sOnOk?hehehe

wah..dapat doodle gk ae..ninie mmg rajin orgnyerr....cOmey2 :D


http://khayalan27.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...