Thursday, October 13, 2011

Kura-Kura Dah Sampai. Hoyeah!!

Assalammualaikum.

Bzz..bzz..bzz *bunyi handset begetar*

Aku : Hello?
En. Rashid : Assalammualaikum, Mohd Izzar ke ne?
Aku : Waalaikummussalam. Ya, saya.
En. Rashid : Saya En. Rashid felo kolej kediaman Murai. Sila datang ke pejabat sekarang. Ada barang pos laju untuk awak.
Aku : Ouh, ok. Terima kasih.

Maka, aku pun bergegas la ke pejabat.

Tadaaa! bungkusan dalam pos laju tersebut. hoho.
Setelah di buka bungkusan tersebut.

Kura-kura dari Cik Syima Simanis da pun sampai dengan selamat nya. hoho.
Apa-apa pun terima kasih Cik Syima untuk kura-kura itu.
Mesti Wadi AR jeles ney aku dapat kura-kura. hahahha!

P.S___: Petang nanti nak pergi Johor. Nak menyemak ikut member-member aku buat projek HE dorang pasal Tarian Zapin. Hoyeaahhh!

21 comments:

ChaCha said...

nak jugak! :P

simanis said...

Harap Izzar suka...hehehe

nieysa:) said...

ceh , matimati ingt kurakura betoii .
ha haa !

cik aisha said...

kura2....tetiba teringat kura2 wonderpets tu...hehee

budakijaupendek said...

ehh comeinye!
jeles ~ ^^
mahu jugak.....

abghani said...

kura kura panjat pokok kelapa

anamizu said...

wahh kura-kura! :P


luv,
cik ana

~Nana 귀여운~ said...

kenapa saya xda? haha

Aemy Shamy said...

comelnya!!! hehe..ingatkn apa td..comel! ^^

ctk said...

mcm mne kamu ley dpt kura2 tuh..huhu

eh, adew alamat izzar la, boley la nk antar katak neh.haha

~SaL IjOu~ said...

mak ei..comeynye~ ^^

Chuu Muqhlis said...

hye kura2, nak bekenalan bole? XD

Rara. said...

haha itu kekura hidop ka? bole makan tak?

EmpayarUtama said...

Ish len kali turun Johor (JB) bg tau aku arrr. Kita pekena sup ke, sate ke, mi rebus ke...

iszieylyanziy said...

untunglaaaa,,dpt kura2 :P

Afiqa Dayana said...

comelnyaa kura2 tuu :)

saveqmm said...

Gila comel tu benda..ahahah..aq memang suka kura-kura..halhakhak..rumah ada 3 kura-kura..

teha said...

waa ! kure2 comel !

Bell said...

wah!!dpt hdiah^^

jatei said...

lawa kurakura . HHAA (;

Aku Si Pujangga said...

cute kura2 tu.. haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...