Friday, November 11, 2011

3 Hari

Assalammualaikum.

Hye, everybody. hehe.
Aku da sampai kat Melaka da. hoho.
Penat betul. huhu.

Just nak update seringkas yang boleh.
Sebab, aku takda idea nak taip ape.
tapi, nak buat entry jugak. haha.

So, apa yang 3 hari ney?
3 hari aku akan masuk ke kem gerak tempur.
bermula Jumaat pagi, sampai la Ahad pagi. baru balik.
harap benda yang menyeronokkan la berlaku.

so, untuk itu akan menghilangkan diri kejap
dan insyaallah akan balas jejak korang secepat mungkin. huhu.
ada gambar untuk dikongsikan. hehe

Hoyeah. Memperkenalkan ini Maya dan aku.
Hari Rabu hari tu. aku dapat berjumpa dengan Maya yang aku kenal kat Facebook.
First time jumpa, so, aku rasa malu sikit nak bercakap. haha!

Dan yang ini.
Dua babe baru aku. Terpaksa meninggalkan mereka untuk 3 hari.
warghhhhh~!
Jaga diri baik-baik. huhu

ok la itu je la. Salam :)

19 comments:

~Nana BamBam~ said...

ok..take care. windu ang..haha :p

Fara E's said...

feewittt , muahaha

Rara. said...

waaw, busynya hang.

best kan kalo ada kawan kat facebook yang boleh aku jumpa, hehe!

::Cik Pija:: said...

cinta muka buku ekk? kikiki :PP

tieykah said...

malu2 tapi mahu

:D

EmpayarUtama said...

Selamat, selamat. Huhuhu sapa nak tekan iklan aku nnt uwaaaaaaa.....

rozeeta rashid said...

kem gerak tempur? selamat bertempur! haha.

amni azmira said...

semoga mendapat knangan terindah di sana..h0h0..

ekabukanmakcikkau. said...

warghhhh dapat tiga awek muahahhaa

~SaL IjOu~ said...

samat pegi n kembali~ =)

Liyana Zahim said...

Kta berkenalan hanya dlm laman muka bku.. Pewitttt pewiittt! Hahaha~

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

itu ke maya....pemberi nasihat kamu....;p krg jmpa senyap2 eaa...hehee

C said...

woww , good luck ,
BTW , cinta muka buku ey ?
haha :)

SoLy SoLicious said...

ole-ole jgn lupe..heee

Run Away said...

memang malu jmpa pestime jmpa member FB..tp best..;d

apik pehe said...

take care tau..huhu..tapikan 3hari jer pun.. hahaha

iszieylyanziy said...

eyh eyh,,speaker tu same la,,aku nye wane lain,,hehe

ctk said...

amboi...jupe cinta hati bru ka..haha...

cik bulan said...

acewahhhhhhhhhhhh..ada makwe baruu lettew...hahaha..dah sesuai dah..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...