Friday, January 13, 2012

Selamat Tahun Baru. haha~

Assalammualaikum.

Hoyeah..
Selamat Tahun Baru semua.
bertambah lagi umur kita.
Sedar tak sedar, pejam celik pejam celik.
Umur aku mencecah 20, tahun ini.
Rasa macam baru semalam je aku habis matrik.haha.

Cuti semester tak lama lagi.
sebelum aku dapat bercuti aku ada 2 exam lagi nak kena tempuh. huhu.
wish me luck dan insyaallah akan aktif berblogging balik. hoho.

Oh, yeah..
Dengan ini, saya ingin meminta tolong kepada sesiapa..
saya nak delete shoutbox yang melekat sebelah kanan anda..
tapi, aku da lupa apa coding dia.. sesiapa tau tolong bagitau..waaa T_T

Salam :)

15 comments:

Liyana Zahim said...

Mmg lama amat la tak updet kan smpai bru wish thun baru.. Hahaha~

hassy chan said...

da lama da wei taun bru haha..
tlambat tol ko nih..
delete shoutbox?? ak pun lupa haha

~SaL IjOu~ said...

xpe..masih blom terlambat~ ;)
selamat tahun baru kembali..~
masih muda kamu~ ^^
akak punya kalo nak delete, xperlu igt coding..remove n ganti je dgn yg baru..sekarang ramai yg guna fibox

http://kelamkabut20.blogspot.com/2011/12/tutorial-fiboxbeta.html

Aishah Jahirah said...

izzar...bznye kamu ye lama betul xupdate...slmt thn baru...;p

Saddila said...

err guna koding ke ? adeii .
btw , HAPPY NEW YEAR , izzar :)

rozeeta rashid said...

selamat tahun tak berapa nak baru. haha. all d best for ur exam!

Mohd Izzar said...

hahah..ok time kasih semua.. da delete da shoutbox lma..haha

syarifahsidrus said...

dah habis exam:)heuheu

selamat bercuti wahai senior utem :)

echaRierie said...

Happy new Year..
dan selamat kembali berblogging soon..

oh..all the best ok ~

Wadi AR said...

selamat izz

amir aizat said...

happy new year!!!

Fara E's said...

rindu kau #tetibe . haha

saveq said...

Selamat selamat..hehe

Ray ban said...

Selamat Tahun Baru...
Semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas...Aminn..

ctk said...

lor...sy igt kamu tua dr sy...alaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...