Saturday, February 4, 2012

Think, Think, Think



Lelaki dan Perempuan sama jak yang membezakannya adalah
HATI.


"Rambut sama hitam, hati lain-lain."


#kbye

22 comments:

~SaL IjOu~ said...

selalu kita dengar lelaki mengatakan perempuan sukar difahami..& perempuan pula mengatakan lelaki x pernah nak memahami..sdgkan Allah sudah menjadikan mereka begitu utk mereka saling toleransi & melengkapi~ =)

Salwa said...

and we still need each other. :)

anamizu kaito said...

guwa punya HATI kaler merah darah kot..kehkehkeh =P




lama x dtg sini..hehe






luv,
cik ana

farah hanim said...

tp ade je yg rmbut kaler lain2
hehee :D

Saddila said...

hati lain2 ?? ouh hati lelaki lebih ego ?? hahaha :)

C i k P i p i T e m b a m said...

kalau semua org sama kat muka bumi ni.. citarasa pon sama. habis semua bnda dikongsi bersama. HAHA.. takmo la. nnt x ceria hidup nie.. xde kaler2 kann ? :D

EmpayarUtama said...

Eh lain la bangggg.... manyak lainnya tu :)

Liyana Zahim said...

Kata2 ni lah kne pegang.. Jauhi chauvinism.. :)

cik bulan said...

<-- hati aku ada 4 chamber.kau?hahahaha..:P

Wadi AR said...

hati aku wane pink tau

EyqaLuvender said...

tak sama tu yg m'jdkan kte semua variety bucket...=D

Eyeme said...

kira setuju la :D

.:rizaL:. said...

Rambut pun lain kaler dah skrg..semua nak perang je..haha

Rtp Farra Arisha said...

:)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmmm kalau difikirkan balik, memang perbezaan adalah hati.. dan tingkah laku? hehe :D

Amiirah-Cassan said...

hati sama ja warna merah rambut sekarang warna warni , kasi tebalik la tu peribahasa suda , hahaha

biela bell said...

eh..laki ngan pompuan byk beza taw..ce fikir semula..haha

Juliet_iRa~" said...

hati mmg tak sama..

kalau sama susah juga..;p

setiap manusia ada kelemahannya tersendiri...kena terima dirinya seadanya..:)

Aween Md Zahir said...

tp laa ney rambut macam2 kaler daa :p
kuikui

si kiut lavender said...

rmbut skrg pun dah byk kaler...berkaler2 smpy xtahu nak klasifikasikan kaler tuh kaler apa..0_o

begitu jgak hati...macam2 ragam ada....

rozeeta rashid said...

betul tu. kalau orang cakap lelaki tak boleh percaya, perempuan pun ada jugak. sama je.

ctk said...

setuju sayang:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...