Tuesday, October 23, 2012

2 and a 1/2

Assalammualaikum.

Alhamdulillah. Telah berlalu 2 tahun setengah sejak aku memulakan degree dekat Universiti Teknikal Malaysia Melaka ni. Sekarang, aku berada di tahun akhir. Begitu pantas masa berlalu. Pejam celik, pejam celik. Tak terasa tinggal satu semester dan 6 bulan praktikal aku akan menamatkan pengajian di sini.

Bagi aku, berada Universiti ini tak begitu banyak memori indah yang berlaku. Sebab, terlalu banyak kesilapan dan kesalahan yang aku lakukan. Tapi, aku tak kan menyesal dengan keputusan yang telah aku buat kerana perkara itu juga membuatkan aku matang sekarang. Banyak perkara yang telah memberi pengajaran kepada diri ini.

Semoga tahun akhir ini, tak kan berlaku lagi seperti mana semester-semester yang lepas. Insyaallah :)

6 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

lama x dengar khabo...

hehe...

Aishah Jahirah said...

sekarang mmg xindah,tp satu masa nanti ada juga benda nak dikenang..gud luck stady...

echa said...

Kslhn mengajar kita utk berfkr dgn lebih matang.
Bha..study smart

mr.syazwan said...

tahniah

lg sikit je lg tu

lps ni melangkah ke 1 lagi alam baru pulak

hehe

Anne Nurain said...

kdg2 saat2 terakhir tu yg paling banyak kenangan.. :D

Liyana Zahim said...

New semester, always new beginin.. Gud luck.. Pas grad ade bnyk lg bnda lain yg kite teroka.. N tat time u will how harsh a thing called 'human' :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...